مرکز تخصصی تعمیرات برد پکیج دیواری در تهران

تعمیر برد یخچال فریزر و تعمیر برد پکیج دیواری از تمام برندهای پکیج دیواری نیاز کاربرانی می باشد که برد پکیج دیواری آنها خراب شده است. برای تعمیر برد پکیج دیواری باید چه کاری انجام داد؟ چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیرات برد پکیج دیواری را پیدا کنیم؟

و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

021-28424565


star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تعمیرکاران ما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات دستگاه ها بوده و فقط در شرایطی اقدام به تعویض قطعه می کنند که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، و فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

money

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان عزیز منصفانه بوده و تحت نظارت این مرکز می باشد. حدود هزینه های دریافتی نیز قبل از شروع کار به شما اعلام می گردد و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران دیجی سرویس در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

1 سال گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس پرتو که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 1 سال گارانتی می نماید.


متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.


برد پکیج دیواری چیست؟

برد پکیج دیواری در اصل مغز پکیج می‌باشد چرا که همه دستورات از آن گرفته می‌شود.

در واقع می‌گویم که رهبری تمام قطعات پکیج را به عهده دارد و زمانی که یکی از قطعات خراب شود با نمایش ارور بر روی صفحه نمایش علت خرابی را بروز می‌دهد.

آیا برد های پکیج دیواری قابل تعمیر میباشند؟

تعمیر برد پکیج دیواری در مدل‌ها و دستگاه‌های مختلف برحسب کارایی و یا توان و مدل دستگاه متفاوت می‌باشد حتی بعضی از شرکت‌ها بردهایی طراحی می‌کنند.

باقابلیت‌های خاص همان برند که در صورت بروز مشکل و عیب در برد، برد دستگاه باید تعویض شود و قابل تعمیر نباشد.

تعمیر و نوع تعمیر برد مثلاً تعویض یا تعمیر قطعات برد با تشخیص و عیب‌یابی صورت می‌گیرد و در ابتدا باید ایراد پکیج مشخص شود و بعد نظر قطعی را داد.

در کل بیشتر بردها قابل تعمیر می‌باشند مگر در موارد خاصی که عیب دستگاه به‌صورت حاد و خاص می‌باشد که در این صورت هنگامی‌که برای تعمیر مراجعه می‌کنید.

تکنسین‌ها در ابتدا با توجه به نوع عیبی که در دستگاه رخ‌داده است و بررسی برد، دستگاه را عیب‌یابی کرده و بر اساس آن درصورتی‌که برد قابل تعمیر نبوده .

و احتیاج به تعویض کامل برد یا تعویض قسمتی از برد داشته باشد به مشتری اعلام می‌گردد و تعمیر و یا تعویض قطعات و برد به انتخاب مشتری انجام می‌گیرد.

 

مراحل تعمیر برد پکیج و رفع خرابی برد

انواع پکیج های دیواری از نظر ساختار تولید با یکدیگر تفاوت دارند. که این مورد در پکیج های مختلف و مدل های مختلف از همان برند هم یکسان نیست. و بدلیل پیچیدگی در بعضی از انواع بردهای پکیج امکان تعمیر برد پکیج وجود ندارد. و در صورت بروز مشکل در برد لازم است که قطعه به طور کامل تعویض گردد. که این کار بعد از بررسی قطعی نسبت به تعمیر برد صورت میگیرد. که در ابتدا بایدایراد برد به درستی مشخص گردد.

تعمیرات پکیج شامل این مراحل است:

✔️ عیب یابی برد پکیج و تشخیص درست خرابی

✔️ تخمین هزینه تعمیرات برد

✔️ خرید قطعه معیوب در صورت عدم تعمیر

✔️ تعمیر قطعه یا تعویض قطعه برد

تعمیر برد پکیج دیواری ایساتیس

در برخی موارد پکیج ایساتیس ارورهایی می‌دهد که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن انجام شود چرا که مشکل اصلی از برد است.

برای اینکه متوجه شوید ارور به برد مربوط می‌شود یا خیر می‌توانید به بانک ارور پکیج و یا دفترچه راهنما مراجعه کنید.

زمانی که ارور را خواندید می‌توانید به بررسی و سپس تعمیر برد پکیج ایساتیس خود بپردازید.

درباره تعمیر برد پکیج باید بگویم که بهتر است این کار را به متخصصین تعمیر برد پکیج دیواری بسپارید چرا که کار خطرناکی است و امکان برق گرفتگی در آن وجود دارد.

البته اگر تمایل دارید تعمیر برد پکیج را خودتان انجام دهید بهتر است که نکات ایمنی را رعایت کنید و قبل از شروع پکیج را از برق بکشید و از دستکش استفاده کنید.

تعمیر برد پکیج دیواری آریستون

برای تعمیر برد پکیج دیواری آریستون در ابتدا باید پکیج را از برق خارج کرده و سپس همان قسمت که برد پشت آن قرار دارد را باز کنید.
در مرحله بعد تعمیر برد پکیج آریستون باید به بررسی برد و قطعات آن که یک کار تخصصی می‌باشد بپردازید.
در این مرحله از تعمیر برد پکیج می‌توانید هر قطعه ای که خراب است را تعویض کنید.

 

 

هزینه تعمیر برد پکیج دیواری در انواع مختلف

هزینه تعمیر برد پکیج در انواع مختلف وابسته به نوع و مدل پکیج می‌باشد. برخی از پکیج‌ها ایرانی اند و قطعات آن‌ها ارزان تر از آن پکیج‌هایی است که خارجی اند چرا که آن قطعات وارد می‌شوند و هزینه بالاتری دارند.

علت خرابی برد پکیج چیست؟

برد پکیج جزء قطعات حساس موجود در پکیج میباشد. که در اثر نوسانات برف و یا کارکرد طولانی مدت دستگاه به مرور دچار آسیب میشود. که معمولا این خرابی در دستگاه های قدیمی بیشتر بروز میکند. اما در برخی موارد دستگاه های تازه خریداری شده هستند که با ایراد در برد آنها مواجه میشویم. که یکی از دلایل آن عدم نگهداری مناسب و درست پکیج و بی توجهی در مصرف آن است که میتواند طول عمر پکیج و قطعات حساسی مثل برد را کاهش دهد. در ادامه مقاله به تعدادی از این دلایل که منجر به بروز ایراد در برد پکیج می شوند اشاره میکنیم:

✔️ قدیمی بودن پکیج دیواری

✔️ ورود گرد و غبار بر روی برد پکیج

✔️ ریزش آب روی صفحه برد پکیج

✔️ خرابی در خازن های برد

 

نشانه‌های معیوب بودن برد پکیج دیواری

علائم خرابی برد پکیج ایران رادیاتور ، بوتان و گلدیران

در تعمیر برد پکیج دیواری عیوب های به وجود آمده مختلف هستند و علائم و نشانه‌های مختلفی دارند .

به وجود امدن اشکال در یکی از قطعات پکیج دیواری و یا کارکرد پکیج باعث اختلال در عملکرد دستگاه و درنهایت عیب در برد پکیج دیواری می‌شود.

و همان‌طور که می‌دانید بردها نقش هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد همه قطعات را بر عهده دارند.

ایجاد هرگونه اختلال در کارکرد قطعات و یا غیرطبیعی کارکردن پکیج دیواری و همچنین بعضی ارورها درصورتی‌که با تعمیرات اولیه رفع نشود مربوط به

تعمیر برد پکیج دیواری می‌باشد.


در صورت خرابی برد پکیج چه قطعاتی از کار میفتد؟

میتوان به این صورت توضیح داد که در صورت خرابی برد دستگاه تغریبا هیچ قطعه ای که از برد دستور میگیرد راه نمیفتد و میتوان برد دستگاه را مغز دستگاه نامید.

زیرا اگر یک قطعه از آن مشکل پیدا کند در کل مدار برقی خلل ایجاد میشود و در بعضی مواقع در اثر نوسانات شدید احتمال سوختن و از بین رفتن قطعاتی مانند فن و پمپ دستگاه میباشد.

علائم خرابی و تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور ، بوتان ،گلدیران

تعمیرکاران پکیج دیواری  غیر مجاز یا بدون مهارت در امر تعمیر پکیج دیواری  معمولا به دلیل  پیدا نکردن ایراد در تشخیص عیب دستگاه  مشکل را  برد میدانند.

اما در واقع این نیست که هر مشکلی که پکیج دیواری داشت برای برد میباشد.

برای تشخیص درست که ایا این مشکلات از برد است یا نه باید از افراد با مهارت بالا دعوت کنید که برای بازدید دستگاه حضور پیدا کنند. تا با تشخیص اشتباه شما را متحمل هزینه نکنند.

کد های خطای هر پکیج دیواری در برخی موارد به تعمیرکاران  اطلاع میدهد که مشکل از کدام قطعه  پکیج دیواری  میباشد.

هر کدام از برند ها اعلام خطایی دارند. با توجه به کد مربوط خطا میتوان تشخیص داد که مشکل چیست. و بعد اقدام به تعمیر برد پکیج ایران رادیاتور و یا تعمیر برد پکیج گلدیران و بوتان کرد.

عزیزان توجه داشته باشید وقتی دستگاه ارور داد اولین چیزی که چک میکنید بار دستگاه میباشد که باید بین 1 تا 2 باشد.اگر روی صفر قرار گرفته است

چه عواملی باعث خرابی برد پکیج میشود؟

  • یکی از دلایل اصلی مشکلات برد پکیج قدیمی بودن دستگاه و گرفتن گرد و خاک هست.
  • این گرد و خاک سطح برد رو پوشش میدهد و در مواردی قطعات به هم اتصال میدهد و این باعث اتصال کوناه شده و قطعه ای از پکیج خراب میشود.
  • در برخی مواقع سر ریز شدن آب  از پکیج و ریختن آب روی سطح برد  میتواند باعث رسوب شده که در طولانی مدت باعث سوختن پکیج شود.

میتوانید علت سر ریز شدن آب پکیج را مطالعه کنید که اصلا چه دلیلی دلرد که آب پکیج دیواری تخلیه شود و چه صدماتی وارد میشود

  • مدت زمان کارکرد قطعات الکترونیکی معمولا یک  زمان مشخصی دارد . مثلا یک خازن الکترونیکی 1000 ساعت   میتواند کار کند و بعد از مدتی باد کرده و کارای خود را از دست میدهد.

تعمیر برد اینورتر انواع کولر گازی

  • تعمیر برد پکیج دیواری گلدیران
  • تعمیر برد پکیج دیواری ایساتیس
  • تعمیر برد پکیج دیواری ال جی (LG)
  • تعمیر برد پکیج دیواری بوش (Bosch)
  • تعمیر برد پکیج دیواری ایمرگاس
  • تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور
  • تعمیر برد پکیج دیواری بوتان
  • تعمیر برد پکیج دیواری فرولی
  • تعمیر برد پکیج دیواری لورچ
  • تعمیر برد پکیج دیواری آریستون
  • تعمیر برد پکیج دیواری تاچی
  • تعمیر برد پکیج دیواری باکسی
  • و….

نمایندگی تعمیر برد پکیج دیواری دیجی سرویس

تعمیر برد پکیج دیواری در گروه فنی دیجی سرویس به ‌وسیله پرسنل و تعمیرکاران آموزش‌دیده تعمیر میشوند که امروزه به دلیل بالا بودن مبلغ اجناس مصرفی پکیج دیواری قابل توجیه میباشد. گروه فنی ما آماده خدمت رسانی در تعمیر برد انواع پکیج دیواری خارجی و ایرانی می باشد.

فهرست
.