مرکز تخصصی تعمیر و فروش برد اینورتر کولر گازی در تهران

تعمیر برد یخچال فریزر و تعمیر برد اینورتر کولر گازی از تمام برندهای کولر گازی نیاز کاربرانی می باشد که برد اینورتر کولر گازی آنها خراب شده است. برای تعمیر اینورتر کولر گازی باید چه کاری انجام داد؟ چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیرات اینورتر کولر گازی را پیدا کنیم؟

و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

021-28424565


star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تعمیرکاران ما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات دستگاه ها بوده و فقط در شرایطی اقدام به تعویض قطعه می کنند که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، و فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

money

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان عزیز منصفانه بوده و تحت نظارت این مرکز می باشد. حدود هزینه های دریافتی نیز قبل از شروع کار به شما اعلام می گردد و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران دیجی سرویس در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

1 سال گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس پرتو که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 1 سال گارانتی می نماید.


متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.


برد کولر گازی اینورتر چگونه است؟

اینورتر(inverter) به معنایی معکوس کننده است. اینورتر در علم الکترونیک برای تبدیل کردن ولتاژ AC به ولتاژ DC  یا برعکس گفته می شود.

معرفی ساختار برد اینورتر کولر گازی

شاید سوال باشد که چرا AC  را به DC  یا برعکس تبدیل میکنیم، ولتاژ AC (ولتاژ متناوب) خواصی دارد که ولتاژ DC (ولتاژ ثابت) ندارد، این جمله برعکس آن نیز درست است.

برای مثال:

ولتاژ AC داری فرکانس است ولی ولتاژ DC بدونه فرکانس است. می توان نتیجه گرفت که ولتاژ AC با ترانس( تزویج) کم و زیاد می شود، ولی ولتاژ DC را نمی توان با ترانس کم و زیاد کرد.

اینورتر در دستگاه های مختلفی استفاده می شود.

  • ماشین لباس شویی
  • یخچال  فریز ها
  • دستگاه های جوش برق
  • کولر گازی
  • پله برقی

چرا اینورتر؟

به دلایل زیر از اینورتر استفاده می شود.

  • کم شدن هزینه ساخت برد و منبع تغذیه دستگاه
  • کم مصرف شدن دستگاه (این موضوع از همه مهم تر می باشد)
  • کنترل بهتر دستگاه
  • بالا بردن طول عمر دستگاه
  • سبک وزن کردن دستگاه

ولی در کولر گازی بیشتر جنبه کم مصرف شدن و طول عمر بالا را هدف قرار داده اند.

یه نکته جالب؟

در کولر گازی، مدار اینورتر، دلیل اصلی کم مصرف شدن کولر گازی نمی باشد. این موضوع که در میان جامعه رواج پیدا کرده که، برد اینورتر باعث کم مصرف شدن کولرگازی شده، اشتباه است.

چون همان طور که در بالا گفته شده اینورتر یک معکوس کننده ولتاژ است. فقط نوع ولتاژ را تغییر می دهد، نه چیز دیگری را.

تعمیر برد اینورتر کولر گازی 

تعمیر برد کولر گازی جز یکی از کارهای سخت برای تعمیرات کولر به شمار می‌آید که در بعضی مواقع هم قابل انجام شدن نیست. در واقع تعمیر برد کولر گازی که درون قسمت داخلی کولر گازی قرار می‌گیرد، وظیفه کنترل بسیاری از فعالیت‌های از جمله خاموش و روشن کردن موتور، کمپرسور، فن داخلی، فن بیرونی و تغییر حالت سرمایش وگرمایش کولر گازی را بر عهده دارد.

چه زمانی به عیب یابی برد کولر گازی نیاز پیدا می‌شود؟

یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی، روشن نشدن کولر است که دلایل زیادی هم دارد. که اصلی ترین آن هم می‌توان به خرابی برد کولر گازی اشاره کرد که برای جلوگیری از این رخداد باید همت را جزم کرد و قبل از آمدن فصل گرما دست به کار شد و به سرویس و عیب یابی برد کولر گازی پرداخت.


تعمیرات برد کولر گازی چه مزیت‌هایی به همراه می‌آورد؟

یکی از نکات مهمی که همواره باید به آن توجه داشت این است که تمامی وسایل برقی به سرویس و بازدید در فواصل زمانی منظم برای بیشتر شدن طول عمر دستگاه و بازدهی مناسب و بیشتر نیاز دارند. در واقع مزیت اصلی سرویس به موقع برد کولر گازی بالا رفتن راندمان آن است.

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی سرویس و تعمیر برد کولر گازی آن هم به موقع این است که شما با این کار احتمال خرابی کولر گازی را به شدت کم می‌کنید و مجبور نمیشوید که برای تعمیرات و رفع خرابی کولر گازی یا حتی تعویض آن هزینه گزافی را خرج کنید. این را بدانید که هزینه تعمیر برد کولر گازی نسبت به هزینه تعویض و تعمیر کولر گازی کلی کولر بسیار ناچیز است.


 

هزینه تعمیر برد کولر گازی چگونه تعیین می‌شود؟

تعیین هزینه تعمیر برد کولر گازی و یا معاوضه انواع برد و مدارهای الکترونیکی به نوع خرابی موجود در آن بستگی دارد. در واقع ممکن است برای سرویس و تعمیر برد کولر گازی خدماتی نظیر، تست کمپرسور، تست سنسور دما، عیب یابی ارورها، تست و کنترل دریچه، تست فن و … باشد. در صورتی که امکان تعمیر برد کولرگازی وجود نداشته باشد، تعمیرکار ناچار به تعویض آن با یک نمونه اورجینال و شرکتی است که این روند باعث افزایش هزینه خدمات ارائه شده می‌شود. به یاد داشته باشید که هدف همیشگی ما این است که با قیمت مناسب و شفاف و کیفیت خدمات رسانی بالا رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماییم.


متخصصین ما چه خدماتی برای تعمیر برد کولر گازی ارائه می‌دهند؟

مشکلاتی نظیر روشن نشدن کمپرسور کولر گازی، سرد یا گرم نشدن، به چرخش درنیامدن فن کولر گازی، اختلال در سنسور دما و دریچه‌ها و … ممکن است برای هر کولر گازی پیش آید. ولی خوشبختانه تمامی تکنسین‌های ما با دانش بالای خود در مورد انواع ارورهای کولر گازی، می‌توانند کل مشکلات برد کولر را برطرف کنند و خیال شما را در تابستان گرم راحت کنند.

توجه: لازم به ذکر است هنگامی که کولر گازی شما دچار مشکل و نقص فنی شد از دستکاری کردن بی مورد آن خودداری کرده و از تحویل دستگاه به تعمیرگاه‌های غیر مجاز پرهیز کنید.


“دیجی سرویس” بر روی چه برندهایی از برد کولر گازی کار می‌کند؟

کولر گازی شما از هر برند و مدلی که باشد در آخر تکنسین‌های مجرب ما از پس تعمیرشان بر می‌آیند. این راه هم بدانید که تعمیر انواع برندها و تعمیر برد کولر گازی کار هرکسی هم نیست. چون تعمیر هر برند تخصص خودش را می‌طلبد.

مجموعه “دیجی سرویس” به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند قبل از شروع فصل گرما کولر گازی یا اسپیلت خود تست کنید تا اگر مشکلی وجود داشت یا نیاز به عوض کردن قطعه ای بود این کار را انجام داده و از ایجاد مشکلات جدید و بیشتر جلوگیری کنید.


چگونه می‌توانیم خدمات تعمیر برد کولر گازی را سفارش دهیم؟

مجموعه “دیجی سرویس” جهت ارائه ی سرویس‌های لازم به مشتریان عزیز شرایط مناسبی را مهیا کرده است که بر آن اساس در صورت درخواست استفاده از سرویس‌های تعمیرات کولر گازی هیچ گونه ضرورتی به حمل و نقل و جا به جا کردن دستگاه شما نشود. در واقع شما عزیزان می‌توانید برای درخواست خدمات تعمیر برد کولر گازی خود یا از طریق تماس تلفنی با شماره و یا با کلیک بر روی ثبت سفارش رایگان اقدام کنید. البته روش سریع تر و به صرفه تر این است که از طریق اپلیکیشن “دیجی سرویسا” درخواست خود را ثبت کنید.


خدمات تعمیر برد کولر گازی در کدام شهرها ارائه می‌شود؟

شما چه با برقراری تماس تلفنی و چه از طریق اپلیکیشن می‌توانید درخواست تعمیر برد کولر گازی در تهران، تعمیر برد کولر گازی در شیراز، تعمیر برد کولر گازی در اصفهان، تعمیر برد کولر گازی در مشهد، تعمیر برد کولر گازی در اهواز، بوشهر، قشم و کیش را به راحتی سفارش دهید.


خدمات تعمیر برد کولر گازی برای چه برندهایی انجام می‌شود؟

تعمیر برد کولر گازی سامسونگ، تعمیر برد کولر گازی اجنرال، تعمیر برد کولر گازی ال جی، تعمیر برد کولر گازی گری، تعمیر برد کولر گازی پرتابل، تعمیر برد کولر گازی دوو و دیگر برندهای موجود در بازار.



دو دلیل عمده و شایع سوختن برد کولرگازی

خرابی در برد کولرگازی یکی از شایع‌ترین خرابی‌هایی است که ایجاد می‌شود. با توجه به مراجعات مشتریان در زمینهٔ سوختن بردهای کولرگازی، دو دلیل بسیار شایع و عمده باعث سوختن برد کولر گازی شده است.

اولین دلیل عمده سوختن برد کولرهای گازی می‌توان به نوسانات برق اشاره کرد. زیراکه بردها از مدارهای الکترونیکی تشکیل‌شده‌ و همچنین قطعات نصب‌شده بر روی برد به مقدار مشخصی ولتاژ نیاز دارد و گر به هر دلیلی این ولتاژ کم یا زیاد شود باعث آسیب برد شده و ممکن است برد کاملاً دچار سوختگی شود.

دومین دلیل که جزو شایع‌ترین دلایل سوختن بردهای الکترونیکی کولرگازی است رعایت نکردن نکات مهم و ایمنی در هنگام نصب کولر گازی است.


تعمیر برد اینورتر انواع کولر گازی

  • تعمیر برد کولر گازی سامسونگ (Samsung)
  • تعمیر برد کولر گازی جنرال الکتریک (GE)
  • تعمیر برد کولر گازی ال جی (LG)
  • تعمیر برد کولر گازی بوش (Bosch)
  • تعمیر برد کولر گازی دوو (Daewoo)
  • تعمیر برد کولر گازی آاگ (AEG)
  • تعمیر برد کولر گازی ویرپول (Whirlpool)
  • تعمیر برد کولر گازی زیمنس (Siemens)
  • تعمیر برد کولر گازی هیتاچی (Hitachi)
  • تعمیر برد کولر گازی بکو (Beko)
  • و….

نمایندگی تعمیر برد یخچال فریزر دیجی سرویس

مجموعه دیجی سرویس با کادری مجرب و افرادی حرفه ای و با سابقه ای 10 ساله آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند. این شرکت در زمینه تعمیرات برد اینورتر انواع کولر گازی خارجی و ایرانی در این صنعت فعالیت داشته و تمامی خدمات تعمیر تا 1 سال گارانتی تعمیر دارند. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

فهرست
.