مرکز تخصصی تعمیر برد یخچال فریزر در تهران

تعمیر برد یخچال فریزر و تعمیر برد یخچال ساید بای ساید از تمام برندهای یخچال نیاز کاربرانی می باشد که برد الکترونیکی یخچال آنها خراب شده است. برای تعمیر برد یخچال باید چه کاری انجام داد؟ چگونه یک مرکز معتبر برای تعمیرات برد یخچال را پیدا کنیم؟

و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.

021-28424565


star

تعمیر قطعات بجای تعویض

 اولویت تعمیرکاران ما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، تعمیر قطعات دستگاه ها بوده و فقط در شرایطی اقدام به تعویض قطعه می کنند که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، و فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

money

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان عزیز منصفانه بوده و تحت نظارت این مرکز می باشد. حدود هزینه های دریافتی نیز قبل از شروع کار به شما اعلام می گردد و تمامی هزینه ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تعمیرکاران دیجی سرویس در سراسر تهران و در نزدیکی محل شما حضور دارند امکان ارائه کلیه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان میسر می باشد. این خدمات برای تمامی نقاط شهر تهران ارائه می گردد.

1 سال گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیجی سرویس پرتو که به عنوان یک تعمیرگاه مجاز ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی فعالیت دارد وجهت رضایتندی هرچه بیشتر مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده از سمت این مجموعه را 1 سال گارانتی می نماید.


متخصصان با تجربه

تکنسین های این مرکز دارای میانگین 8 سال تجربه و تخصص در زمینه خدمات تعمیرات می باشند و تمام تلاش و تخصص خود را در زمینه ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز به کار گرفته و مناسب ترین افراد جهت ارائه خدمات  می باشند.


برد یخچال چیست و در کجای یخچال قرار دارد؟

شاید از خودتان بپرسید برد یخچال چیست؟ آیا اصلا مگه یخچال هم برد الکترونیکی دارد؟ خوب دوستان عزیز باید عرض کنم برد الکترونیکی در تمام وسایل الکترونیکی حتی یک ساعت مچی وجود دارد. یخچال نیز دارای برد الکترونیکی می باشد. برد الکترونیکی در داخل یا بر روی بدنه یخچال قرار دارد.

برد الکترونیکی در یخچال حکم مغز را دارد. همانطور که در انسان تمام فرآیندها به سوی مغز ارسال می شود و مغز دستورات را صادر می کند. برد الکترونیکی در یخچال نیز همین کار را انجام می دهد. همانطور که اگر مغز از کار افتد تمام بدن از کار می افتد. در یخچال نیز همین گونه می باشد. اگر برد یخچال معیوب شود می تواند تمام یخچال را از کار بیاندازد. یخچال بدون برد الکترونیکی هرگز کار نخواهد کرد.

به همین دلیل است که حتی اگر کوچک ترین حادثه ای برای برد الکترونیکی یخچال پیش آید. باعث می شود یک قسمت کامل از یخچال از فعالیت باز ایستد. زیرا هر فراِند و فعالیتی که یخچال انجام می دهد دستورش از برد الکترونیکی می آید. اگر چیپ فرآیند موردنظر بر روی برد یخچال معیوب شود، فرآیند مورد نظر هرگز انجام نخواهد شد.

برای مثال:

  1. اگر چیپ مربوط به روشن شدن کمپروسور یا موتور یخچال خراب شود یخچال روشن نمی شود.
  2. اگر چیب یا خازن مربوطه به انجام فرآیند دیفراست خراب شود، یخچال گرم می شود و خنک نخواهد کرد.
  3. اگر چیپ مربوط به سنسورها خراب شود یخچال سیگنالی از سنسور دریافت نخواهد کرد و ارور خواهد داد.
  4. همچنین اگر سنسوری یا سیم برقی از یخچال خراب شود سیگنالی به برد ارسال نمی شود و یخچال ارور خواهد داد.

علائم خرابی برد یخچال فریزر

شاید برای شما سوال باشد که چگونه متوجه شویم مشکل از برد الکترونکی یخچال است؟ انواع روش‌های شناخت ایرادات مرتبط با برد یخچال برای اقدامات به موقع جهت تعمیر برد یخچال به صورت زیر است.

یک سری کد خطا بر روی یخچال نمایان می‌شود.

 این خطا در حین انجام کار و با کد مشخصی در انواع برند‌های یخچال برای نشان دادن خرابی در برد الکتریکی قابل مشاهده است. بعنوان مثال می‌توان چندین کد خطا در هنگام خرابی برد یخچال را بصورت زیر معرفی کرد:

  • کد ارور HSR در یخچال جنرال استیل نشاندهنده‌ی خرابی برد الکتریکی در این نوع یخچال است.
  • کد خطای F1 C یا 1 و یا F10 g بیانگر معیوب بودن برد یخچال سامسونگ است.
  • یخچال ال جی با کد ارور ER FR  خرابی و نیاز به تعمیر برد یخچال را هشدار می‌دهد.
  • یخچال ویرپول با کد خطای 08 خرابی برد الکتریکی یخچال را اعلام می‌کند.

یخچال روشن نمی شود.

ممکن است در هنگام روشن کردن یخچال با این مشکل مواجه شده باشید که یخچال اصلا روشن نشود. در این حالت ابتدا جریان برق ورودی به یخچال را بررسی و از سلامت سیم و پریزی اتصالی برق یخچال اطمینان حاصل کنید. در صورتی که مشکل حل نشد به احتمال قوی برد یخچال خراب شده است. این تشخیص به این دلیل صورت می‌گیرد که اگر ایراد از موتور یخچال باشد حداقل تا مرحله Start پیش می‌رود.

علی رغم تعویض قطعه معیوب باز مشکل پا برجاست.

ممکن است با وجود تعمیر قطعه خراب شده در یخچال باز با ایراد در نحوه عملکرد آن مواجه هستید، به احتمال زیاد چیپ مخصوص این قطعه که بر روی برد یخچال قرار دارد آسیب دیده است. در این حالت باید وضعیت برد یخچال مورد بررسی قرار گیرد. در این حالت با تعمیر برد یخچال بیشتر ایرادات مشاهده شده قابل رفع است.

یخچال به صورت خودکار روشن و خاموش می شود.

از ایرادتی که بطور مستقیم بیانگر خرابی و نیاز به تعمیر برد یخچال است، روشن و خاموش شدن خود به خود یخچال در حین کار است. در این حالت نیاز به تعمیر برد یخچال فریزر به دلیل امکان آسیب جدی به موتور یخچال بیش از موارد دیگر حس می‌شود.

برای تعمیر برد یخچال فریزر پس از تشخیص تکنسین فنی حتما به مراکز تخصصی تعمیرات برد یخچال فریزر مراجعه کنید. از هر گونه اقدامات بدون آگاهی از تعمیر برد یخچال قبل از مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز خودداری کنید.


هزینه تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید

باید بگوییم که هزینه های مرتبط با تعمیر یا تعویض مدارات الکترونیکی و انواع برد بر اساس نوع مشکل به وجود آمده تعیین می شود و در هر صورت ما همیشه خواسته ایم تا با قیمت منصفانه و کیفیت سرویس دهی، رضایت مشتریان خود را فراهم کنیم. همواره سعی داشته ایم تا بهترین سرویس کاران را در مجموعه ی خود داشته باشیم و به این منظور تمامیاشخاصی که به عنوان همکار و کارشناسان فنی در مجموعه ی خود برگزیده ایم، کسانی هستند که به طور کامل آموزش دیده اند و در زمینه شناسایی خطا و تعمیر کندانسور، فیلتر، اواپریتور، موتور، رله استارت، ترموستات اتومات، سیستم برفک ذدایی یا دیفراست و تعمیرات برد یخچال فریزر و ساید بای ساید دارای تجربه ی لازم می باشند.

دقت داشته باشید که در هنگام تماس با مجموعه دیجی سرویس پرتو لازم است تا اطلاعاتی از قبیل آدرس، شماره تلفن و نوع مشکل به وجود آمده را ذکر نمایید. در دستگاه های جدید که همگی هوشمند هستند می توانید با توجه به نمایشگر دیجیتالی؛ اگر کد خطایی را بر روی آن مشاهده می نمایید، آن را یادداشت کرده و در هنگام تماس خود به کارشناسان ما ارائه دهید.معمولا در دفترچه راهنمای یخچال فریزر و ساید بای ساید بخشی به این موضوع اختصاص داده شده است و شما با مشاهده ی کد خطا می توانید به صورت مختصر از مشکل به وجود آمده مطلع شوید و بفهمید که این کد مربوط به چه مشکلی می باشد و در هنگام تماس با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز تعمیرات برد یخچال فریزر و ساید بای ساید آن را ذکر نمایید.


تعمیر برد انواع یخچال

  • تعمیر برد یخچال سامسونگ (Samsung)
  • تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک (GE)
  • تعمیر برد یخچال ال جی (LG)
  • تعمیر برد یخچال بوش (Bosch)
  • تعمیر برد یخچال دوو (Daewoo)
  • تعمیر برد یخچال آدمیرال (Admiral)
  • تعمیر برد یخچال آاگ (AEG)
  • تعمیر برد یخچال ویرپول (Whirlpool)
  • تعمیر برد یخچال کنمور (Kenmore)
  • تعمیر برد یخچال آمانا (Amana)
  • تعمیر برد یخچال میتگ (MayTag)
  • تعمیر برد یخچال زیمنس (Siemens)
  • تعمیر برد یخچال هیتاچی (Hitachi)
  • تعمیر برد یخچال بکو (Beko)
  • تعمیر برد یخچال مابه(mabe)
  • تعمیر برد یخچال بلومبرگ(Bloomberg)
  • تعمیر برد یخچال میله (Miele)
  • تعمیر برد یخچال وستینگهاوس (Westinghouse)
  • تعمیر برد یخچال های آمریکایی و اروپایی
  • تعمیر برد یخچال های کره ای و ژاپنی
  • تعمیر برد یخچال های ایرانی(اسنوا، امرسان، هیمالا، ارج و الکترواستیل، پارس، یخساران، و … )

نمایندگی تعمیر برد یخچال فریزر دیجی سرویس

مجموعه دیجی سرویس با کادری مجرب و افرادی حرفه ای و با سابقه ای 10 ساله آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان گرامی هستند. این شرکت در زمینه تعمیرات برد انواع یخچال فریزر های خارجی و ایرانی در این صنعت فعالیت داشته و تمامی خدمات تعمیر تا 1 سال گارانتی تعمیر دارند. کافیست با همکاران ما از طریق شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

فهرست
.