تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک دیجی سرویس

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی جنرال الکتریک

همین حالا با ما تماس بگیرید

انواع متنوعی از برند های کولر گازی در بازار ایران موجود است یکی از این برند ها، کولر گازی جنرال الکتریک است. این برند بسیار با کیفیت و با راندمان کارایی بالا می باشد. یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک می باشد که به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود.

شروع فصل تابستان و گرم شدن بیش از حد هوا، باعث می شود مردم برای خنک شدن و همچنین مطبوع کردن هوای محیط اطرافشان رو به مصرف کولرهای گازی آورند، کولر گازی جنرال الکتریک یکی از با کیفیت ترین برند های کولر گازی می باشد این کولر گازی با تهویه و خنک کردن هوای محیط اطرافش حس لذت بخشی ایجاد می کند. نکته مهم در مورد استفاده از کولر گازی ها این است که نیازمند سرویس دوره هستند این کار کمک می کند تا طول عمر دستگاه شما بیشتر شود. شرکت دیجی سرویس ارائه دهنده خدمات در زمینه تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک می باشد.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک در تهران

جلب رضایت مشتری یکی از اهداف مهم نمایندگی تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک  می باشد. این  نمایندگی بعد از هر بار تعمیر و یا سرویس کولر گازی جنرال الکتریک شما قطعه مورد نظر را به مدت یک سال گارانتی می کند تا در صورت بروز مجدد نقص، رایگان کولر گازی را تعمیر کنند. دیجی سرویس، با استخدام تکنسین های متخصص در این زمینه، آن ها را در کمترین زمان به محل مورد نظر اعزام می کنند با مشکل را سریع شناسایی و رفع کنند. شما می توانید برای برقرار ارتباط با نمایندگی از شماره تلفن های موجود در سایت دیجی سرویس استفاده کنید.

 

دلیل برتر بودن تعمیرگاه مجاز کولر گازی جنرال الکتریک

 تعمیرکاران و تکنسین های تعمیرات کولر گازی برند جنرال الکتریک با شرکت در دوره‌های حرفه ای و تخصصی تعمیر کولر گازی ، دارای مدارک معتبر از سازمان فنی حرفه ای می باشند و از تسلط کافی در خصوص این دستگاه دارند.

✔ تمامی تجهیزاتی که توسط تعمیرکاران ما استفاده می شود دارای گارانتی و همچنین این قطعات فابریک و اورجینال هستند.

✔  شعب ما در طول شبانه روز، ایام تعطیل در دسترس هستند.

✔ بدون اینکه دستگاه شما به تعمیرگاه منتقل شود کلیه خدمات سرویس و تعمیرات تا حد امکان در محل مشتری انجام می شود.

✔ هزینه منصفانه و مناسب برای خدمات ارائه شده از شما دریافت می شود.

نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

در مرکز تعمیرات کولر گازیدیجی سرویس

09123322328  و   09363324628

تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک غرب تهران

هر نمایندگی موظف است خدماتی با کیفیت در اختیار مشتریان خود بگذارد. ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از کادر حرفه ای از جمله اقدامات یک نمایندگی معتبر می باشد. امروزه مردم در تمام نقاط تهران از کولر گازی استفاده می کنند و نیازمند سرویس کردن دوره ای کولر گازی خود هستند، اما بعد مسافتی زیاد و ترافیک سنگین جابه جایی را با مشکل روبه رو می کنند، بهترین گزینه وجود نمایندگی در تمام نقاط تهران می باشد.  به همین دلیل دیجی سرویس برای تعمیر کولر گازی جنرال التریک در غرب تهران آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مشتریان  ساکن غرب تهران می باشد.

 

سرویس کولر گازی جنرال الکتریک

در فصولی که نیاز به استفاده از کولر گازی نیست و کولر گازی برای مدتی خاموش است، نکته قابل توجه در این قسمت این است که حتما قبل از استفاده مجدد از دستگاه خود آن را سرویس کنید، کولر گازی ها نیازمند سرویس کردن سالیانه هستند. زمانی که می خواهید از کولر گازی جنرال الکتریک استفاده کنید بهتر است، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از کارشناسان دیجی سرویس خواهش کنید که تکنسین متخصص برای سرویس کولر گازی جنرال الکتریک شما اعزام کنند. با این روش هم راندمان دستگاه خود را بالا می بردید و هم باعث می شود طول عمر دستگاه بیشتر شود و باد خنک تری ایجاد کند در ضمن  با انجام این کار در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود.

بهترین سرویس کار کولر گازی جنرال الکتریک

ویژگی های مهم سرویس کار حرفه ای: احساس مسئولیت در قبال تعمیر و یا سرویس کردن دستگاه شما داشته باشد، وقت شناس باشد، در کمترین زمان خود را به محل مورد نظر برساند و سریع مشکل را شناسایی کند و رفع کند، یک سرویس کار حرفه ای باید داری مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای باشد، دیجی سرویس از این دسته  سرویس کاران برای ارائه خدمات خود استفاده می کند.

دیجی سرویس دارای 14 سال سابقه کار در زمینه تعمیر کولر گازی تراست است. در صورت نیاز به شماره تلفن نمایندگی تراست تهران می توانید به سایت دیجی سرویس  سر بزنید، شماره تلفن ها درون سایت گذاشته شده است تا مشتریان با برقراری ارتباط با ما راحت تر بتوانند مشاوره شوند و مشکل خود را رفع کنند.

خدمات سرویس کولر گازی جنرال الکتریک در مرکز تعمیرات کولر گازی جنرال الکتریک دیجی سرویس

نصب کولر گازی جنرال الکتریک

✔ تعمیر موتور فن دستگاه

✔ تعویض قطعات با قطعات اصلی صورت نیاز

✔ تست شارژ کولر گازی

✔ شارژ مجدد گاز دستگاه در صورت نیاز

✔ تعویض یا تعمیرقطعات، برد و کمپرسور و خازن کولر گازی

✔ شستشو پنل خارجی و خارجی کولر گازی جنرال الکتریک

✔ تست آمپر دستگاه

✔  سرویس فیلتر هوای کولر گازی جنرال الگتریک

✔ رفع گرمی باد دستگاه

✔ بررسی کندانسور کولر گازی جنرال الکتریک

✔ عیب یابی تخصصی علت ارور های بوجود آمده برای دستگاه

✔ بررسی علت از کار افتادن ریموت

تعمیرکار کولر گازی

خدمات پس از تعمیر کولر گازی اسپلیت جنرال الکتریک

دیجی سرویس بعد از هر بار تعمیر، دستگاه شما را 1 سال گارانتی می کند تا اگر کولر گازی مجدد دچار مشکل شد بدون دریافت مبلغی مجدد کارشناس به محل اعزام می کند تا نقص بوجود آمده را رفع کنند.

برای انجام مشاوره کافی است تا  با برقرای تماس از طریقه شماره تلفن های موجود در سایت دیجی سرویس اطلاعات کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر  کولر گازی جنرال الکتریک به دست بیاورید.

نصب کولر گازی جنرال الکتریک

نصب کولر گازی جنرال الکتریک کار تخصصی و پچیده ای است بهتر است برای نصب دستگاه خود از یک نصاب کمک بگیرید. پیدا کردن یک نصاب حرفه کار سختی است ما به شما پیشنهاد می کنیم از سایت ما استفاده کنید و با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست خود را در زمینه نصب کولر گازی اعلام کنید. شرکت دیجی سرویس بهترین و با تجربه ترین نصاب را برای شما می فرستد.

نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

در مرکز تعمیرات کولر گازیدیجی سرویس

09123322328  و   09363324628 

تعمیر برد کولر گازی جنرال الکتریک

اگر متوجه شدید دستگاه شما درست کار نمی کند و دچار نقص شده است، ممکن است این مشکل از برد کولر گازی باشد. تعمیر برد کولر گازی جنرال الکتریک کار تخصصی است، به هیچ عنوان خودتان به سراغ تعمیر دستگاه نروید حتما با شرکت دیجی سرویس تماس بگیرید.

ارورهای کولر گازی جنرال الکتریک

در بعضی مواقع ممکن است بر روی صفحه نمایش دستگاه خود کد هایی را مشاهد کنید این کدد ها ارور هایی هستد که دستگاه در صورت بروز نقصی در خود نشان می دهد برای رفع این ارور ها حتما با نمایندگی تعمیر کولر گازی تماس بگیرید. برخی از این کد ها را برا شما معرفی می کنم.

ارور P4 مربوط به دمای خشک کننده یونیت داخلی می باشد که ممکن است بسیار بالا یا بسیار پایین باشد.

ارور P7  درجه حرارت بالای تخلیه یونیت خارجی را نشان می دهد و در این مرحله نیاز به محفاظت از کمپرسور می باشد.

ارور P5  نشان دهنده دمای بالای خازن یونیت خارجی می باشد.

ارورهای E4 ,E3, E2, E1  زمانی نشان داده می شود که حسگر مدار خاموش یا مدار کوتاه است.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی جنرال الکتریک

عوامل دخیل در تعیین تعرفه های تعمیر کولر گازی شامل وسیله ایاهاب ذهاب تکنسین، تعویض قطعه در صورت نیاز، شارژ گاز مجدد کولر گازی، تعمیر خزن، کمپرسور، نصب کولر گازی ، دستمزد سرویس کار می باشد. تعرفه های سرویس یا تعمیر کولر گازی ما با توجه به نرخ های مصوب اتحادیه می باشد، برای اطلاع دقیق از تعرفه ها و قیمت های خدمات ما با همکاران ما در مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس تماس گرفته و ضمن استفاده از مشاوره رایگان با همکاران ما می توانید درخواست اعزام نزدیکترین کارشناس به محل را را بدهید.

فهرست
.