تعمیر کولر گازی چیگو

در مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس

نصب، شارژ، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی، چیلر و داکت اسپلیت

همین حالا با ما تماس بگیرید

کولر گازی چیگو هم مانند سایر برند های کولر گازی موجود در بازار نیازمند سرویس و در صورت لزوم تعمیر می باشد. ممکن است در زمان استفاده از کولر گازی چیگو خود دچار مشکل شوید مثلا دستگاه دیگر باد خنک نزند یا  صدای ناهنجاری از دستگاه در هین کار شنیده شود برای رفع نقص و مشکلات کولر گازی نیاز مند یک نمایندگی تعمیر کولر گازی چیکو هستید. دیجی سرویس بهترین امکانات را در زمینه تعمیر کولر گازی چیکو در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در صورتی که با چنین مشکلاتی مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان خودسرانه دست به اقدامات نزنید عیب یابی کولر گازی چیگو را به تعمیرکاران با تجربه دیجی سرویس بسپارید.

 

نمایندگی تعمیرات کولر گازی چیگو

نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی چیگو دارای خدمات مختلفی در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی به مشتریان خود عرضه می کند، زیرا رضایت مشتریان هدف دیجی سرویس می باشد. این مرکز آمادگی لازم برای جوابگویی به تک تک سوالات شما در این زمینه را دارد. نمایندگی تعمیر کولر گازی چیکو همواره موظف است بعد از تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر، حتما آن را گارانتی کند.

دلایل برتری دیجی سرویس در زمینه تعمیر کولر گازی چیگو از سایر برند ها

تعمیرکاران و سرویس کاران ما بسیار با مسئولیت به کار خود می پردازند. همین دلیل باعث می‌شود که دستگاه بعد از انجام تعمیرات دارای عملکرد خوبی باشد.

✔ در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ما از قطعات فابریک جهت تعمیر کولر گازی استفاده می‌کنیم شود.

✔ کلیه قطعات دارای گارانتیمی باشند، و در صورت بروز مجدد مشکل در کولر گازی رایگان آن را رفع می کنیم.

✔ دیجی سرویس از کارشناسان معتبر و فنی استفاده می کند تا تمام مشکلات دستگاه شما را با دقت و سرعت عمل بالا و در کمترین زمان برطرف ‌کنند.

نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو تهران

در مرکز تعمیرات مجاز کولر گازی دیجی سرویس

شماره های تماس ما جهت درخواست اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

سرویس کولر گازی چیگو در تهران

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی چیگو معمولاً هر شش ماه یک بار است، کولرهای گازی چیگو از دو بخش پنل خارجی و پنل داخلی تشکیل شده است، زمانی که این پنل ها در معرض مستقیم گرد و غبار و آلودگی قرار می گیرند نیازمند شستشو هستند، با این روش باعث بالا بردن طول عمر مفید دستگاه،کاهش میزان مصرف برق دستگاه تان می شود.

فیلتر کولر گازی یکی از اجزای اصلی دستگاه می باشد که نیازمند شستشو با دقت است تا ذرات و گرد و غبار از روی آن‌ پاک سازی شود. اگر فیلتر کثیف باشند، دستگاه قادر به جذب آلاینده‌های محیطی نیست و نمی تواند هوای محیط را پاکیزه کند.

خدمات سرویس کولر گازی چیگو در دیجی سرویس

نمایندگی تعمیر کولر گازی چیگو دیجی سرویس یک مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی چیگو می باشد، دیجی سرویس با داشتن چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات کولر گازی تجربیات علمی و عملی خوبی را کسب کرده است. متخصصان با تجربه و خبره ما شارژ گاز کولر گازی، نصب کولر گازی، سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو را در استان تهران و کرج پشتیبانی می کنند. در صورتی که دستگاه شما چار نقص شد می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

✔ تعویض و سرویس پنل داخلی و خارجی کولر گازی چیگو

✔ شستشو فیلتر کولر گازی چیگو

✔ سرویس و تعویض سنسورهای کولر گازی چیگو

✔ سرویس و تعویض موتور فن کولر گازی چیگو

شارژ گاز کولر گازی چیگو

در صورتی که دستگاه دچار نشتی شود به مرور زمان منجر به کم شدن میزان گاز کولر گازی شما می شود. اصلی ترین نشانه کم شدن گاز کولر گازی چیگو این است که دستگاه دیگر باد خنک تولید نمی کند. با استفاده از بهترین گازهای فریونی، شارژ کولر گازی چیگو انجام می‌شود.

نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی چیگو تهران

در مرکز تعمیرات مجاز کولر گازی دیجی سرویس

شماره های تماس ما جهت درخواست اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

نصب کولر گازی چیگو

شاید نصب و جابجایی کولر گازی چیگو در نظر اول امری راحت به نظر برسد امل نصب کولر گازی چیگو باید مطابق اصول استاندارد انجام شود. کولر گازی را باید در محلی مناسب نصب کنید به طور مثال نصب کولر گازی اگر در محیطی مثل شرکت و اداره ، باید به گونه‌ای  بر روی دیوار نصب شود تا  هوای سرد در کل اتاق جریان داشته باشد.

 

مشکلات متداول کولر گازی چیگو

✔ باد کولر گازی پرتاب کمی دارد.

✔ برفک زدن کندانسور یا اواپراتور کولر گازی

✔ دستگاه باد گرم تولید می‌کند.

✔ در بدنه کولر گازی حالت برق گرفتگی وجود دارد.

✔ خطا و ارور های نامشخصی بر روی صفحه نمایش مشاهده می شود.

✔ کولر گازی به هیچ عنوان روشن نمی‌شود.

✔ افزایش مصرف برق کولر گازی

✔ اتصالی داخلی کولر گازی

✔ کم شدن شارژ گاز کولر گازی

✔ کار نکردن فن پنل داخلی دستگاه

 

تعمیرکار کولر گازی چیگو

تعمیرکار حرفه ای باید در کمترین زمان ممکن، مشکل دستگاه را شناسایی و آن را رفع کنند، تکنسین های دیجی سرویس دارای مدارک فنی از سازمان فنی حرفه ای هستند، همچنین دارای سرعت عمل و دقت بالا در زمینه تعمیر کولر گازی می باشند.

 

هزینه تعمیر کولر گازی چیگو

هزینه تعمیر کولر گازی چیگو به عوامل مختلفی مثل هزینه تعویض قطعات مورد نیاز دستگاه، هزینه تعمیر و سرویس دوره ای کولر گازی، همچنین هزینه مجدد شارژ گاز دستگاه و هرینه ایاهاب ذهاب تکنسین و در آخر هم دستمزد تکنسین بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

فهرست
.