تعمیرات تخصصی

سرویس و نگهداری

فروش و نصب

+
گارانتی و خدمات سریع

ارائه کلیه خدمات با بهترین پشتیبانی

دیجی سرویس سالیان زیادی است که در زمینه ی فروش، نصب و تعمیر انواع آسانسور فعالیت داشته است. از جمله افتخارات این شرکت می توان به فروش ، نصب و راه اندازی آسانسورهای پیشرفته در سرتاسر تهران اشاره کرد. با توجه به روند چشمگیر ساخت و ساز در تهران نیاز به خرید آسانسور برای این ساختمان های تازه ساخت هم به وجود آمده و گروه صدرا آسانسور یکی از قطب های قوی در زمینه ی فروش آسانسور به شمار می رود.

فروش و نصب انواع آسانسور خانگی

فروش آسانسور

دیجی سرویس یکی از بهترین سایت های فروش آسانسور و خرید آن برای مشتری است. فاکتور های استاندارد زیادی باید در حین فروش آسانسور و خرید آن درنظر گرفته شود.

از عوامل موثر در فروش آسانسور عبارتند از : نوع آن، قطعات آن،نوع ساختمان، قطعات آسانسور، ظرفیت آسانسور و…

تعیین قیمت برای آسانسور با توجه به ظرفیت نفرات داخل کابین، جنس موتور و کشور سازنده ی موتور و تعداد توقف آن در طبقات متفاوت است. به طور مثال : قیمت برای آسانسوری با تعداد نفرات 4 الی 6 نفر، جنس موتور ایتالیایی و تعداد توقف 5 طبقه با قیمت همین مدل آسانسور با موتور ترکیه ای تفاوت دارد. برای اطلاع از قیمت ها میتوانید صفحه ی قیمت های آسانسور را بررسی کنید .

نوع آسانسور

اغلب آسانسورهای موجود در منازل و برج های مسکونی، از نوع هیدرولیکی و کششی هستند. آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل سروصدای کمترشان بیشتر خریداری می شوند.

انواع متفاوت آسانسور نحوه نصب متفاوتی دارند. به عنوان مثال، برخی برای نصب به موتورخانه، چاه و ابزارهای خاص نیاز دارند. اما برخی نیز به موتورخانه نیاز ندارند پس در نتیجه زمان نصب و همینطور هزینه کمتری در بر خواهند داشت.

در واقع، آسانسور ها انواع مختلفی دارند. بسته به نوع مصرف می توان از آن ها بهره برد . به طور کلی آسانسور ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند :

1.آسانسور گیر بکس

این نوع آسانسور ها بر اساس موتور به دو دسته ی ساسی و سیکور تقسیم بندی می شوند. برند های ایتالیایی آن ها جزء معروفترین های دنیا هستند.

2. آسانسور های گیرلکس

گیرلکس هم به دوسته تقسیم می شود ویتور و زیلا بگ. سیستم گیرلکس جزء جدید ترین تکنولوژی ها در صنعت آسانسور است. این سیستم جدید امکان نصب موتور آسانسور در چاه آسانسور  را فراهم می کند. در این حالت موتور خانه حذف می شود و در هزینه ها صرفه جویی می شود.

از جمله امکانات این نوع آسانسور:

  • کاهش مصرف انرژی
  • حذف موتور خانه
  • نصب موتورآسانسور در داخل چاه  آسانسور
  • حرکت نرم
  • بالا بودن سرعت
  • امکان توقف آسانسور در پشت بام
  • کاهش هزینه

3. آسانسور هیدرولیک

این نوع آسانسور برای ساختمان های مسکونی مناسب می باشد. و به دو نوع ویتور و GMV تقسیم می شود.

مزایای آسانسور هیدرولیکی
  • بهره برداری مناسب از فضای ساختمان
  • بالا بودن ظرفیت در حمل اجسام سنگین
  • هزینه ی مقرون به صرفه
  • برند و نوع قطعات آسانسور

دقت داشته باشید که قطعات آسانسوری که انتخاب می کنید مرغوب باشند. برند قطعات به این خاطر حائز اهمیت است که قطعات آسانسور باید با یکدیگر به اصطلاح مچ باشند.

تاثیر سرعت در فروش آسانسور

بسته به نوع مصرف سرعت آسانسور ها می تواند متفاوت باشد سرعت آسانسور را می توانید بر اساس ترافیک آن محیط انتخاب کنید. به عنوان مثال چون ترافیک یک مرکز خرید از ساختمان مسکونی بیشتر است پس آسانسور مرکز خرید باید سرعت بالاتری داشته باشد.

فهرست
.