تعمیر کولر گازی در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی در مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس، ارائه کلیه خدمات در سراسر تهران و کرج

همین حالا با ما تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی در تهران

تعمیرکاران متخصص

این مرکز دارای تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی می باشد. استفاده از کارشناسان با تجربه و با دانش یکی از مزیت های مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد.

خدمات فوری تعمیرات

با داشتن شعب مختلف در سراسر شهر تهران و کرج، امکان اعزام تعمیرکاران به محل شما را در سریع ترین زمان ممکن را دارا هستیم. شعب مختلف در شمال، غرب ، شرق و جنوب تهران آماده ارائه خدمات در شریع ترین زمان ممکن هستند.

هزینه های به صرفه

نمایندگی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس با توجه تعرفه های مناسب خدمات واستفاده از متخصصان با تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی با عیب یابی سریع و حرفه ای مشکلات کولر گازی شما سعی به تعمیر آن خواهند داشت، نه تعویض قطعات.

چرا دیجی سرویس؟


تعرفه های مناسب و منصفانه سرویس و تعمیر کولر گازی

 ارائه خدمات فوری در تمامی نقاط شهر تهران و کرج

 وقت شناس بودن تعمیرکاران دیجی سرویس

 ارائه1 سال گارانتی خدمات ارائه شده

 استفاده از قطعات اصلی برای تعمیر کولر گازی در صورت نیاز

تخصص و دانش بالای تعمیرکاران

برآورد واعلام هزینه های خدمات قبل از انجام تعمیر کولر گازی

داشتن شعب مختلف در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس

تعمیر کولر گازی اسپلیت

کولر گازی اسپلیت دارای 2 پنل داخلی و خارجی است، پنل داخلی در داخل اتاق نصب شده و پنل خارجی همانطور که از اسمش پیداست در خارج از اتاق ( مانند پشت بام یا پشت پنجره) نصب می گردد.  تعمیرکاران کولر گازی ما با انواع برندها و  مدل های این نوع کولرهای گازی آشنایی کامل دارند و  در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات کولر گازی شما اقدام می کنند.

تعمیر داکت اسپیلت

داکت اسپیلت به دلیل اینکه تمام لوله کشی آن توکار بوده و  پنل داخلی آن نیز در داخل سقف نصب می شود، فضای بسیار کمی را اشغال می کند، همین موضوع باعث شده که این نوع کولر گازی یکی از بهترین و کم جاترین سیستم های تهویه مطبوع بشار برود. این نوع سیستم دارای قدرت سرما دهی بسیار بیشتر به نسبت مدل های دیواری است، نصب، راه اندازی و تعمیر آن نیز بسیار تخصصی بوده و از عهده مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات بر می آید.

تعمیر کولرهای گازی ایستاده

کاربرد کولر گازی ایستاده به نسبت انواع دیگر متفاوت بوده، بیشتر در مکان های عمومی مانند ترمینال ها، مساجد، فروشگاه و … مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی مواقع کسانی نیز که در منزل خود امکان نصب کولر گازی اسپلیت یا پنجره ای را ندارند نیز از این نوع کولر گازی استفاده می کنند. نصب، راه اندازی، سرویس و تعمیر این نوع کولر گازی نیز یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد.

تعمیر کولر گازی پرتابل

کولر گازی قابل حمل که به پرتابل معروف است فقط از یک دستگاه تشکیل شده و قسمت خارجی مانند کولر های گازی اسپلیت ندارد. این نوع کولر گازی دارای قدرت بسیار خوبی است و سرمایش بسیار خوبی دراد، اما از دیگر مدل های کولر گازی پر سروصدا تر است ولی می تواند یک اتاق بسیار گرم را به خوبی خنک کند. تعمیر و سرویس کولر گازی پرتابل  یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه تخصصی کولر گازی دیجی سرویس می باشد.

درخواست آنلاین سرویس و تعمیرات کولر گازی

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس

تعمیرگاه کولر گازی دیجی سرویس یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مراکز تعمیر و سرویس کولر گازی برای انجام امور نصب، تعمیر یا سرویس کولر گازی شما می باشد. با بکارگیری ده ها متخصص با تجربه در سراسر تهران و کرج و ارائه گارانتی 1ساله کلیه خدمات، ما می توانیم بهترین انتخاب شما جهت تعمیر یا سرویس کولر گازی شما هستیم. اصلا مهم نیست که کولر گازی شما چه برند یا مدلی می باشد، چرا که مرکز تعمیرات دیجی سرویس کلیه برندهای معروف و معتبر در دنیا از جمله ال جی، اجنرال، سامسونگ، مدیا، گری، هیتاچی، هایر، میتسوبیشی، تراست، دوو و… را سرویس و تعمیر می کنیم.

سیستم خدمات دهی ما به این شکل می باشد که بعد از تماس شما، نزدیکترین متخصص به محل شما را جهت انجام خدمات در زمانی که شما تعیین می کنید به محل شما اعزام نموده تا در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ممکن، مشکل کولر گازی شما را برطرف نماییم.

برخی از مشکلات متداول کولر گازی که نیاز به سرویس یا تعمیر دارند :

 داشتن سر و صدای عجیب و بیش از حد در زمان روشن کولر گازی.

✔ روشن نشدن کولر گازی.

سرمایش نداشتنکولر گازی

کار نکردن کمپروسر در حالی که فن کار می کند .

✔ یونیت خارجی کولر گازی کار نمی کند.

✔ از کار افتادن ریموت کولر گازی

✔ کم شدن پرتاب باد کولر گازی

✔ عدم داشتن گرمایش کافی دستگاه

✔ کولر گازی آبریزش دارد.

و …

تعمیر کولر گازی در غرب تهران

البته ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشند که نیاز به سرویس و تعمیرات کولر گازی می شوند، در صورتی که کولر گازی شما مشکلی دارد که در لیست بالا نیست و یا دلیل به درستی کار نکردن کولر گازی خود را نمی دانید، می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین تکنیسین را جهت عیب یابی و در صورت تمایل تعمیر کولر گازی شما، به محل شما اعزام نماییم.

هزینه تعمیر کولر گازی

قیمت سرویس و تعمیرات کولر گازی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. هزینه تعمیرات کولر گازی با توجه به میزان خرابی دستگاه، دستمزد تعمیر کار، هزینه قطعات تعویضی ( در صورت لزوم) ، هزینه ایاب ئ ذهاب تعمیرکار و … مشخص می شود. کلیه تعرفه های تعمیرات ما با توجه به تعرفه های مشخص شده صنف مربوطه می باشد، جهت اطلاع از جزییات هزینه ها و یا دریافت مشاوره رایگان در مورد خرابی دستگاه خود می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در صورت نیاز و در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین تعمیرکار را به محل شم اعزام نماییم.

فهرست
.