تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

با شروع فصل تابستان استفاده از کولر گازی سامسونگ افزایش می یابد، کولر گازی سامسونگ نیاز دارد سالیانه سرویس شود، تعمیر کولر گازی سامسونگ نیاز به تبحر خاصی دارد و باید به این نکته توجه کرد که به دلیل گران بودن قطعات کولر گازی حتما با یک  نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ  تماس بگیرید و تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را به یک تکنیسن حرفه ای بسپارید.

امروزه با افزایش خرید کولر گازی سامسونگ، تعداد کسانی که از کولر گازی سامسونگ استفاده می کنند افزایش می یابد به همین تعداد کولر گازی خریداری شده، نیاز به تعمیرات کولر گازی سامسونگ هم افزایش می یابد. نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ (دیجی سرویس) در تهران خدمات متفاوتی مانند نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ را ارائه می نماید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

بهترین روش برای تعمیر کولر گازی سامسونگ این است که به سراغ نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در تهران بروید، از جمله اقداماتی که  نمایندگی های تعمیرات کولر گازی در تهران  انجام می دهند، جایگزین کردن کمپرسور کولرهای قدیمی با کمپرسورهای پر بازده است. در صورت لزوم اگر کولر گازی سامسونگ شما نیاز به سرویس کردن داشت در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ( دیجی سرویس ) تماس بگیرید. حتما قبل از استفاده از کولر گازی خود شارژ گاز کولر خود را بررسی کنید و در صورتی که شارژ گاز کم بود یا کلا تمام شده بود حتما اقدام به پر کردن شارژ کولر گازی سامسونگ خود کنید. برای ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران می توانید از شماره های تماسی که در سایت دیجی سرویس گذاشته شده استفاده کنید.

سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی سامسونگ

 

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

09123322328  و   09363324628

خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولرگازی سامسونگ

تعمیر اسپیلت سامسونگ

تعمیر کولرگازی اینورتر سامسونگ

تعمیر کولرگازی پنجره ای سامسونگ

تعمیر کولرگازی پرتابل سامسونگ

شارژ گاز کولرگازی سامسونگ

تعویض خازن کولرگازی سامسونگ

تعمیر برد کولرگازی سامسونگ

سرویس سالیانه کولرگازی سامسونگ

تعویض کمپرسور کولرگازی سامسونگ

رفع آبریزش کولرگازی سامسونگ

تعمیر فن بلوور پنل داخلی

تعویض لوله مویی اسپیلت

شستشوی اسپیلت سامسونگ

 رفع ایرادات احتمالی ریموت دستگاه

نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی

نصب کولر گازی سامسونگ

نصب کولر گازی  نیاز به تبحر خاص دارد. برای نصب کولر گازی سامسونگ از نمایندگی لوکر گازی سامسونگ در خواست کنید تا برای نصب کولر گازی شما اقدام کنند. با این روش شما می توانید نه تنها از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ بهرمند شوید بلگه از گارانتی نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در صورت لزوم  نیز می توانید استفاده کنید.

 

سرویس کولر گازی سامسونگ

در کولر گازی سامسونگ به دلیل صدای تولید شده از کندانسور یا همون موتور فن کولر گازی، دستگاه را بیرون در فضای باز نصب می کند که خود این کار باعث می شود که کولر گازی سامسونگ در معرض گرد و غبار قرار گیرد، همین مسائل در طولانی مدت بر روی کولر گازی سامسونگ شما تاثیر می گذارد و از طول عمر آن کم کند همچنین بلاعث افزایش هزینه برق نیز می شود و راندمان دستگاه پایین می آید برای جلوگیری از این اتفاقات لازم است کولر گازی سامسونگ خود را سالیانه سرویس کنید.

.

کیفیت کولر گازی سامسونگ

در ابتدا در هنگام خرید کولر گازی سامسونگ به  برچسب انرژی کولر توجه کنید، با کاهش دمای ترموستات کولر می توان 3الی5 % در مصرف برق صرفه جویی کرد. کولر گازی سامسونگ یکی از برند های مشهور و با کیفیت موجود در بازار می باشد. برای اینکه اطلاعات کافی در زمینه کیفیت کولر گازی سامسونگ بدست آورید بهتر است از چند متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. سامسونگ برند معتبر در بازار ایران می باشد و دارای قطعات با کیفیت است همچنین دارای ضمانت نامه می باشد که در صورت بروز هر مشکلی می توانید با نمایندگی های تعمیر کولر گازی سامسونک تماس برقرار کنید.

نمایندگی خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ

بعد از مدتی استفاده از کولر گازی ممکن است دچار نقص یا ایرادی شود، می توانید برای شناسایی و عیب یابی کولر گازی سامسونگ به نمایندگی کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید. تعمیرگاه کولر گازی سامسونگ دارای تکنسین با تجربه و متخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی می باشد. شما می توانید برای تمامی خدمات شامل: نصب کولرگازی سامسونگ، تعمیر کولر گازی سامسونگ سرویس کردن کولر گازی سامسونگ از طریق شماره های تماسی که در سایت دیجی سرویس وجود دارد با ما تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در دیجی سرویس آماده ارائه تمامی خدمات می باشد.

 

مشکلات متداول کولرگازی سامسونگ

روشن نشدن کولر گازی سامسونگ

موتور فن کولر گازی سامسونگ روشن می شود اما کمپرسور کار نمی کند.

با قرار دادن کلید فن روی تمام حالت ها ، فن روشن نشده اما کمپرسور کار می کند.

دستگاه خوب خنک نمی کند ولی فن و کمپرسور هر دو کار می کنند.

سرمایی که کولر گازی تولید می کند بسیار زیاد می باشد.

بدنه دستگاه برق دارد.

با روشن شدن کولر گازی ، فیوز قطع می گردد

در هنگام کار ، کولر گازی شما سر و صدای زیادی داشته یا گاهی اوقات نشتی آب دارد.

خارج شدن باد گرم از کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ باد خنک نمیدهد .

کم شدن سرمای کولرگازی

کولرگازی گرمایش ندارد.

ریموت دستگاه کار نمی کند .

هنگام کار صدای ناهنجاری از خود تولید میکند .

پرتاب باد دستگاه کم شده است

در هنگام کار دستگاه آب پرتاب می کند .

✔ ارور در زمان روشن شدن دستگاه.

کولر گازی با ریموت روشن نمیشود .

پنل داخلی یا اواپراتور کولرگازی سامسونگ یخ زده است.

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ

شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ در سایت دیجی سرویس که ارائه دهنده که تمامی خدمات برای تعمیر کولر گازی سامسونگ می باشد موحود است. شماره تلفن های مختلفی در سایت گذاشته شده است تا مراجعه کننده گان به سایت با دیدن این شماره تلفن ها به راحتی بتوانند با مشاورین و نمایندگی کولر گازی سامسونگ در تماس باشند و با پرداختن به عیب کولر گازی خود از مشاوره تکنسین های با تجربه بهره مند شوند تا در اولین فرصت این نمایندگی تکنسین خود را به محل اعزام کند.

قیمت قطعات کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

تعدادی از قطعات کولر گازی نظیر کمپرسور، خازن راه انداز، برد فرمان، برد همه کاره، کنترل کولر گازی و دیگر لوازم یدکی، صرف نظر از برند دستگاه، در تمامی کولر گازی ها یکسان هستند.  و قیمت های مشابهی دارند اما در بعضی مواقع در بازار با قیمت های مختلفی رو به رو می شوید برای حل این مشکل بهتر است با نمایندگی برند کولر گازی خود تماس گرفته و قطعه مورد نظر را تهیه کنید تا از نظر هزینه به صرفه تر باشد قیمت قطعات با توجه به وارداتی بودن قطعات مدام در نوسان است.

آموزش تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط خبره ترین کارشناس تعمیرکار کولرگازی انجام می شود. در ابتدا بهتر است عیب دستگاه خود را بدانید، اگر کولر گازی سامسونگ شما کد اروری می دهد آن را یادداشت کرده در مرحله بعدی با نمایندگی تعمیر کولر گازی(دیجی سرویس) تماس گرفته، و عیب دستگاه خود و کد ارور دستگاه خود را با مشاور مرکز در میان بگذارید تا نمایندگی در صورت لزوم تکنیسن حرفه ای به محل اعزام کند.

سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی سامسونگ

 

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

 021-28424565    09123322328    09363324628

چرا کولر گازی خنک نمی کند

کولر گازی سامسونگ دمای گرم اتاق را به بیرون منتقل می کند و به جای هوای گرم هوای خنک را جایگزین آن می کند تمام کولر گازی ها در دمای بین 46 تا 48 درجه دیگر قادر به خنک کردن محیط نیستند و از کار می افتند. قطعه ای که باعث خنک کردن هوا می شود کمپرسور است اگر کمپرسور دچار مشکل شود یا از کار افتد کولر گازی دیگر قادر به خنک کردن محیط نیست، پیشنهاد می شود در هنگام نصب کولر گازی سامسونگ، دستگاه را در زیر یک سایبان نصف کنید تا کمتر در معرض نور خورشید قرار گیرد همچنین قرار گرفتن در سایه باعث می شود دمای قسمتی که کولر گازی در زیر سایبان قرار دارد خنک تر باشد و کمپرسور دستگاه دچار مشکل نشود.

هزینه  تعمیر کولر گازی سامسونگ

عواملی مختلفی در قیمت تعمیر کولر گازی سامسونگ تاثیر دارد، مثل دستمزد تکنسین که هر چه تکنسین حرفه ای تر و با تجربه تر باشد بر هزینه ی تعمیر کولر گازی تاثیر بیشتر دارد. همچنین اگر دستگاه شما نیاز به عوض کردن قطعه ای داشته باشد هزینه قطعه  تعویض شده نیز محاسبه می شود، اگر کولر گازی شما نیاز به شارژ مجدد گاز داشته باشد یا نیاز به شستشو دستگاه، تمام این موارد بر روی قیمت تعمیر کولر گازی شما تاثیر می گذارد.

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.