نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون

پکیج دیواری برند آریستون یکی از پر مصرف ترین انواع پکیج دیواری در ایران می باشد، این برند ایتالیایی توانسته با فروش خوب خود در بازار ایران مصرف کنندگان زیادی را به همراه داشته باشد. سرویس و تعمیر پکیج آریستون همانند هر برند دیگر پکیجی احتیاح به دانش، تخصص و تجربه بالایی دارد. یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات پکیج دیجی سرویس خدمات تعمیر و سرویس آبگرمکن دیواری آریستون می باشد. مشتریان عزیز بدون نیاز به رفتن به نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون می توانند در سریع ترین زمان ممکن و فقط با یک تلفن از خدمات مرکز تعمیرات پکیج اریستون بهره مند گردنند.

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران

نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در تهران آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر و سرویس پکیج آریستون به مشتریان عزیز خود می باشد. نمایندگی تعمیر پکیج دیواری آریستون ( دیجی سرویس ) با بیش از 14 سال سابقه کار و فعالیت در زمینه تعمیرات پکیج آریستون و استفاده از متخصصان سرویس و تعمیر انواع آبگرمکن دیواری آریستون توانسته است طی این سال ها بالاترین میزان رضایتمندی را از مشتریان عزیز خود بدست آورده و یکی از فعالترین و خوشنام ترین نمایندگی های تعمیرات این برند ایتالیایی باشد.

تعمیر و سرویس پکیج آریستون

در نمایندگی مجاز تعمیرات دیجی سرویس

شماره های تماس ما برای ارسال فوری تعمیرکار به محل شما: 

021-28424565     09123322328     09363324628

ویژگی های مرکز تعمیرات پکیج آریستون :

سرویس و تعمیر پکیج آریستون با توجه به خاص بودن برند آن نیاز به تخصص خاص در این زمینه و برند دارد که نیازمند انجام سرویس و تعمیرات توسط یک نمایندگی مجاز تعمیر پکیج آریستون می باشد. از جمله ویژگی های ما :

 ارائه خدمات فوری در تمامی نقاط تهران و کرج

دارای شعب مختلف در سراسر تهران و کرج

وقت شناسی تعمیرکاران

ضمانت 1 ساله خدمات

تخصص و دانش بالای تعمیرکاران ما

تخصص تکنسین های ما در عیب یابی مشکلات پکیچ دیواری آریستون

استفاده از قطعات اصلی در صورت نیاز به تعویض قطعات

قیمت های مناسب و منصفانه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج دیواری آریستون

برآورد هزینه ها قبل از انجام خدمات

خرابی پکیج آریستون

از جمله مشکلاتی که معمولا برای پکیج دیواری آریستون پیش می آید و نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون می باشد می توان به روشن نشدن پکیج آریستون و عدم گرمایش آب توسط دستگاه می باشد، ما در دیجی سرویس با استفاده از متخصصین مجرب در زمینه تعمیر و عیب یابی پکیج آریستون آماده ارائه هرگونه خدمات در این زمینه می باشیم. در صورتی که برای پکیج دیواری شما هرگونه از مشکالات زیر بوجود آمد شما می توانید با همکاران ما تماس گرفته و ضمن استفاده از مشاوره تلفنی رایگان، در صورت نیاز درخواست ارسال نزدیک ترین متخصص ما به محل شما را نمایید تا در اولین فرصت نسبت به بررسی و رفع مشکل بوجود آمده برای پکیج شما اقدامات لازم انجام گردد.

از جمله برخی از مشکلات احتمالی پکیج ariston :

 روشن نشدن پکیج

خاموش شدن یهویی پکیج

کم شدن فشار آب گرم

انفجاری روشن شدن شعله پکیج

بیرون زدن دود از لوله های پکیج

صدای مداوم آبگرم کن آریستون

دمای پایین آب گرم پکیج

گرم نشدن شوفاژها

✔ عدم گرمایش آب

ریزش آب از لوله های پکیج

روشن نشدن پکیج آریستون

روشن نشدن پکیج آریستون و سرد شدن آب و عدم گرمایش آب از عمده ترین مشکلات پکیج دیواری ARISTON می باشند که می توانند باعث بروز نگرانی مصرف کنندگان این برند پکیج باشد. علت روشن نشدن پکیج اریستون می تواند با توجه به مسائل مختلفی باشد، این موضوع حتما نیاز دارد تا توسط متخصصین تعمیر پکیج دیواری آریستون مورد بررسی و عیب یابی دقیق قرار گیرد تا علت موضوع مشخص گردد.

روشن نشدن پکیج آریستون می تواند به دلایل زیر باشد:

? مدار گرمایش دچار گرفتگی شده است.

? خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج

? خرابی الکترود یون دستگاه

? کم شدن فشار گاز پکیج یا ساختمان

? تخلیه نشدن دود پکیج به درستی

? خرابی برد پکیج

?  آب داخل مدار گرمایش کم است

? گرفتگی مدار گرمایش هوا

? تامین نشدن مناسب هوا

?  جوش آوردن پکیج

? خرابی کلید NTC پکیج آریستون

? ایراد پرشر سوئیچ دود

? سوختگی فن دستگاه

? گرفتگی منافذ خروج گاز دستگاه

 

لیست خطاهای پکیج آریستون

یک تعمیرکار حرفه ای و با تجربه حتما نیاز به تسلط کافی به لیست لیست خطاهای پکیج آریستون دارد، ارورهای مختلفی در این دستگاه وجود دارد که هر کدام دلیل خاص خود را دارد. تعمیرکاران پکیج اریستون در دیجی سرویس تسلط کامل بر کدهای خطای پکیج اریستون دارند و توانایی بالایی در عیب یابی و و رفع مشکلات احتمالی را دارند.

تعمیر برد پکیج آریستون

یکی دیگر از علت های روشن نشدن پکیج آریستون و دیگر مشکلات ان خرابی برد پکیج می باشد. برد پمیج آریستون با توجه به نوع کارکرد و اینکه قطعه الکتیرونیکی می باشد. برای تعمیر برد پکیج دیواری روش کار به این صورت است که در ابتدا کارشناسان ما در محل شما به بررسی کامل ایرادات و مشکلات پکیج شما می پردازند، در صورتی که مشخص گردد مشکل دستگاه از بردش است این برد نیاز به بررسی و در صورت امکان باید تعمیر گردد که برای این کار در متخصصین ما برد دستگاه شما را به تعمیرگاه پکیج آریستون در دیجی سرویس آورده و نسبت به تعمیر آن اقدام می نمایند ولی در صورتی که برد قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض برد باشد، این موضوع توسط کارشناسان ما به شما عزیزان اعلام می گردد و با تایید شما برد جدید به محل نصب پکیج آورده و بر روی پکیج نصب می گردد.

از جمله عواملی که می توانند باعث خرابی برد پکیج آریستون شوند:

✔ گرد خاک زیاد روی برد به علت قدیمی بودن پکیج

✔ احتمال سر ریز شدن آب از داخل دستگاه و ریختن بر روی برد

✔ تمام شدن عمر یا خرابی یکی از قطعات داخل برد

✔ نوسانات برقی ساختمان

 

تعمیر پکیج آریستون کرج

دیجی سرویس با بیش از 14 سال سابقه و تخصص در امر تعمیرات پکیج دیواری یکی از فعال ترین مراکز تعمیرات پکیج دیواری در استان تهران است. این مرکز با داشتن شعب مختلف در کرج آماده ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج آریستون در کرج در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان عزیز خود می باشد.

سرویس پکیج آریستون

پکیج دیواری آریستون همانند دیگر برندهای پکیج نیاز به سرویس دوره ای برای افزایش عمر دستگاه و بالا بردن راندمان پکیج می شود. در واقع  حتی در صورتی که پکیج شما به درستی کار می کند و مشکل خاصی هم ندارد، سرویس پکیج آریستون به صورت دوره ای و منظم می تواند به کارکرد صحیح و طولانی شدن عمر دستگاه کمک زیادی بکند و عمر پکیج را افزایش دهد. سرویس پکیج اریستون بهتر است که  هر ساله و در ابتدای فصل سرما انجام شود تا خدایی نکرده در وسط فصل سرما دچار مشکل نگردد و شرایط بدی را برای شما به وجود نیاورد. سرویس کار پکیج آریستون با حضور در محل شما در ابتدا با بررسی دقیق وضعیت دستگاه شما، نسبت به سرویس کلیه قطعات و قسمت های مختلف پکیج شما اقدام خواهد کرد. در صورتی که نیاز به سرویس کار پکیج آریستون دارید می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین سرویسکار پکیج آریستون را به خدمت شما عزیزان ارسال نماییم.

از جمله خدمات سرویس پکیج آریستون:

✔ رفع مشکل روشن نشدن پکیج آریستون

✔ رفع مشکل عدم تشکیل شعله پکیج

✔ رفع مشکل عدم گرمایش آب دستگاه

✔ رسوب گیری و اسیدشویی پکیج دیواری

سرویس، تنظیم و تست قطعات

نصب پکیج آریستون

سرویس پمپ پکیج

هواگیری پکیج اریستون

سرویس شعله و جرقه زن

شستشوی پکیج

عیب یابی کدهای خطای پکیج آریستون

✔ سرویس دوره ای و سالانه پکیج دیواری آریستون

هزینه تعمیر پکیج آریستون

قیمت تعمیر پکیج آریستون با توجه به مقدار خرابی و آیتم های سرویس دستگاه متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه دقیق تعمیر پکیج آریستون خود نیاز است که دستگاه توسط تکنیسین تعمیر پکیج آریستون بررسی و عیب یابی گردد، چراکه با توجه به میزان خرابی پکیج و میزان تعویض قطعات مصرفی دستگاه این هزینه متغیر خواهد بود. فقط کافی است که با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و یا نسبت به ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در سایت اقدام نموده تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در محل شما حضور یافته و بعد از بررسی کامل دستگاه،  هزینه سرویس پکیج آریستون شما مشخص می گردد و در صورت تایید شما کار سرویس و تعمیر دستگاه آغاز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.