تعمیر کولر گازی اتاق سرور

شرکت هایی که در اندازه های بزرگ یا متوسط به بالا هستند باید متناسب با عملکردشان اتاق سرور راه اندازی کنند. تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز و حساس خود را از نظر امنیتی ایمن نگه دارند. سرور های کار گذاری شده در این اتاق ها به دلیل فعالیت بالا باعث ایجاد حرارات فراوانی می شوند، به دلیل کاهش دما هوای محیط و راندمان بالای این سرور ها نیاز است تا در این مکان ها کولر گازی نصب شود. در نتیجه با نصب کولر گازی برای اتاق سرور با گذشته زمان ممکن است این کولر گازی ها نیاز به سرویس دوره ای یا تعمیر داشته باشند در این قسمت ما به چگونگی تعمیر کولر گازی اتاق سرور می پردازیم.

تعمیر کولر گازی اتاق سرور در تهران

بهترین و مناسب ترین دما برای اتاق سرور دمان 20 درجه می باشد. بهترین گزینه برای ایجاد دمای مناسب سرور ها، استفاده از کولر گازی می باشد تا بتوانید به کمک آن دمای محیط را متناسب نگهدارید. حداقل تعداد کولر گازی مورد نیاز یک اتاق سرور دو عدد می باشد، البته اگر اتاق سرور کوچک بود، دستگاه ها را به نوبت روشن کنید. در واقع نصب یکی از این دستگاه ها به صورت رزو می باشد تا در صورتی که برای یکی از کولر گازی ها مشکل ایجاد شده آن یکی از کولر گازی را در جهت خنک کردن هوای اتاق سرور روشن کنیم.

 

سرویس کولر گازی اتاق سرور

سرویس دوره ای کولر گازی اتاق سرور را حداقل 6ماه یک بار انجام دهید با این روش اگر دستگاه دچار مشکل شده باشد سریع متوجه می شود و آن را رفع می کنید در ضمن با این روش راندمان دستگاه را بالا می برید و در مصرف برق نیز صرفه جویی می کنید. اگر فیلتر هوا کولر گازی نیاز به شسته شدن و تمیز شدن دارد و پس از خشک شدن باید سر جای خود قرار گیرد، اگر گاز کولر گازی به درستی تنظیم نباشد امکان دارد به کل سیستم فشار وارد کند در صورتی که دستگاه شما نیاز به قطعه یا لوازم یدکی جدیدی بود ما کلیه لوازم مانند خارن کمپرسور و گاز کنتاکتور را به همراه تکنسین خود به محل مورد نظر ارسال می کنیم.

نصب کولر گازی اتاق سرور

در صورت نیاز به جابه جایی کولرگازی یا نصب کولر گازی ها حتما سرور ها را خاموش کنید، بعد از خاموش کردن سرورها محل جدیدی برای نصب کولرگازی انتخاب کنید، سپس دستگاه ها را نصب و راه اندازی کنید. شما می توانید برای نصب کولر گازی اتاق سرور با دیجی سرویس تماس بگیرید.

 

شارژ کولر گازی اتاق سرور

قبل از انجام شارژ مجدد دستگاه بهتر است کولر گازی خود را سرویس کنید تا در صورت کمبود شارژ یا تمام شدن شارژ دستگاه، کولر گازی را مجدد شارژ کنید.

 

تعمیرکار کولر گازی اتاق سرور

در صورتی که دستگاه های شما دچار نقصی شد می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما به طور مستقیم صحبت کنید. دیجی سرویس با اعزام بهترین و متخصص ترین تعمیرکار کولر گازی اتاق سرور، در اسرع وقت مشکل کولر گازی شما را رفع می کنند.

 

خدمات تعمیر و سرویس کلیه برندهای کولر گازی جهت اتاق سرور

کولرگازی اتاق سرور به دلیل اهمیتی که دارد معمولا هیچ وقت خاموش نمی شود در نتیجه سرویس دوره ای کولر گازی اتاق سرور را مرتبا انجام دهید.

✔ سرویس کولر گازی اجنرال اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی سامسونگ اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی ال جی اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی توشیبا اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی هایسنس اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی مدیا اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی جنرال اتاق سرور

✔ سرویس کولر گازی دوو اتاق سرور

و سایر برند های دیگر که توسط سرویسکاران دیجی سرویس به بهترین نحو انجام می شود.

 

خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی اتاق سرور دیجی سرویس

مرکز دیجی سرویس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مشترکین گران قدر خود می باشد. تمام شرکت ها، موسسه ها و ساختمان های تجاری بزرگ که دارای اتاق سرور می باشند می توانند توسط سرویس کولر گازی یا تعمیر کولر گازی و همچنین نصب کولر گازی ها  و اسپلیت های خود توسط دیجی سرویس خدمات ویژه ای داشته باشند. به هیچ وجه نگران زمان تعمیرات دستگاه نباشید زیرا خدمات ما به صورت شبانه روزی در مناطق مختلف تهران و کرج آماده سرویس دهی هستند.

از دیگر خدمات دیجی سرویس

✔ سرویس  دوره ای کولر گازی

✔ نشت‌یابی و شارژ گاز کولر معمولی و اینورتر

✔ نصب  و جابجایی کولر گازی اتاق سرور

✔ تعمیر و تعویض برد کولر گازی معمولی اینورتر

✔ لوله‌کشی توکار

✔ تعمیر و تعویض شیر برقی

✔ تعمیر و تعویض موتور فن

✔ تعویض کمپرسور کولر گازی

برخی از مشکلات احتمالی کولر گازی اتاق سرور

✔ کولر گازی اتاق سرور آبریزش دارد.

✔ کولرگازی اتاق سرور روشن نمی شود.

✔ فن کار می کند اما کمپرسور کار نمی کند.

✔ کولر گازی بجای خنک کردن باد گرم می دهد.

✔ گازی سر و صدای عجیب می دهد.

 

هزینه تعمیر کولر گازی اتاق سرور

هزینه تعمیر کولر گازی اتاق سرور بستگی به دستمزد تکنسین، تعویض قطعه مورد نیاز برای دستگاه، شارژ مجدد کولر گازی، تعمیر یا نصب دستگاه مورد نظر در اتاق سرور دارد. همچنین هزینه ایاهاب ذهاب هم به عهده خود شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.