تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتور یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین انواع پکیج دیواری در ایران می باشد، با رسیدن فصول سرد سال و استفاده بیشتر از آبگرمکن دیواری ها، نیاز به سرویس و تعمیرات این پکیج ها بیشتر می شود. تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیرات پکیج دیواری دیجی سرویس پرتو می باشد، ما در کنار خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ، خدمات تعمیرات پکیج دیواری را نیز با ارائه بهترین کیفیت ممکن و با استفاده از نیروی های متخصص خود به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور دیجی سرویس پرتو با بیش از 14 سال سابقه کار و فعالیت در زمینه تعمیرات آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور و استفاده از متخصصان سرویس و تعمیر انواع آبگرمکن دیواری ایران رادیاتور توانسته است طی این سال ها بالاترین مزان رضایت مندی را از مشتریان خود بدست آورده و یکی از فعالترین نمایندگی های تعمیرات این برند باشد.

 

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پکیج دیواری دیجی سرویس پرتو

✔ سرعت بالا در سرویس دهی

دیجی سرویس پرتو با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران در کمترین زمان ممکن اقدام به ارسال نیروی خود به محل شما جهت تعمیر یا سرویس پکیج دیواری شما می کند.

✔ صرفه جویی در هزینه ها

استفاده از نیروی های با دانش و متخصص در زمینه سرویس و تعمیرات این موضوع را ممکن می سازد که تا جایی که امکان دارد تعمیر قطعات صورت بگیرد، نه تعویض قطعات، تعمیرکاران ما تا قطعه ای به صورت کامل معیوب نشده باشد نسبت به تعویض آن اقدام نخواهند کرد.

✔ ضمانت 1 ساله خدمات 

تمامی خدمات سرویس و تعمیرات دیجی سرویس پرتو دارای گارانتی 1 ساله می باشد، زیرا ما به کیفیت کار خود ایمان داریم.

✔ استفاده از قطعات اوریجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات

در صورت نیاز به تعویض قطعات، تمامی قطعات تعویضی، از قطعات اصل استفاده می شود و همگی دارای ضمانت نامه 1 ساله می باشند.

✔ قیمت های منصفانه تعمیرات

به نسبت دیگر مراکز، مرکز تعمیرات پکیج دیواری ایران رادیاتور دیجی سرویس پرتو قیمت های مناسب و منصفانه ای برای تعمیرات و سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور به مشتریان عزیز خود اعلا می نماید.

 تعمیرکاران و متخصصانی با میانگین 8 سال تجربه

اکثر تعمیرکاران ما با بیش از 8 سال سابقه و فعالیت در زمینه تعمیرات پکیج دیواری مشغول خدمت به مشتریان عزیز می باشند.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

تعمیر و سرویس پکیج آریستون

در نمایندگی مجاز تعمیرات دیجی سرویس

شماره های تماس ما برای ارسال فوری تعمیرکار به محل شما: 

021-28424565     09123322328     09363324628

روش تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور در دیجی سرویس پرتو

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای آبگرمکن دیواری خود، شما می توانید با مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید، همچنین شما می توانید با تکمیل فرم آنلاین درخواست سرویس تعمیرات، به صورت مکتوب اقدام به ثبت درخواست تعمیرات آبگرمکن دیواری خود نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن همکاران ما با شما عزیزان تماس گرفته و نسبت به انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام متخصص اقدام می نمایند. وقتی که سرویس کار پکیج دیواری ایران رادیاتور به محل شما رسید در ابتدا اقدام به بررسی و چکاب دستگاه شما می نماید، بعد از بررسی و چکاب کلی دستگاه، به شما توضیحاتی مبنی بر علت مشکل و نحوه و هزینه تعمیرات آن می نماید تا شما عزیزان بتوانید نسبت به سرویس و یا تعمیر آن دستگاه تصمیم گیری نمایید. بعد از اعلام قطعی شما برای تعمیرات، کارشناس تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور ما با دانش و تجربه خود در زمینه تعمیرات آن دستگاه اقدام به تعمیر قطعات آن نموده و تا حد ممکن از تعویض قطعات خودداری می نمایند.

نکات دانستنی برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور 

چراغ سبز بر روی صفحه دستگاه  به معنی روشن بودن پکیج می باشد، در صورت روشن نشدن شدن دستگاه ابتدا به دنبال دلایل آن بگردید، این مساله می تواند به دلیل مشکلات اتصالی برق و گاز باشد، همچنین وجود هوا در لوله گاز و یا عدم تنظیم درست ترموستات می تواند باشد.

در صورت روشن بودن چراغ قرمز بر روی دستگاه، نشان از وجود مشکلی در پکیج است، در صورت روشن شدن چراغ قرمر  کلید راه اندازی مجدد دستگاه را فشار دهید تا پکیج دوباره راه اندازی گردد. در صورت روشن مانده چراغ قرمز ، از متخصصین مجرب تعمیرات پکیج ایران رادیاتور برای عیب یابی کمک بگیرید.

در صورت اقدام به تعمیرات و قبل از شروع تعمیرات به دفترچه راهنمای پکیج ایران رادیاتور مراجعه نمایید و از مشخصات فنی و نیز جدول کدهای خطا و عیب یابی پکیج اطلاع حاصل فرمایید، آگاهی از اطلاعات کمک زیادی به شما خواهد کرد.

درصورت خاموش شدن پشت سر هم دستگاه، دودکش و مسیر دودکش دستگاه را بررسی کنید، مسیر آن باید فورا باز شود و اگر نیاز به تعویض دودکش است حتما از دودکش متناسب با دستگاه استفاده نمایید و جایگزین دودکش قبلی نمایید.

در آخر و بعد از مراحل بالا از کارکرد صحیح دستگاه مطمعا شوید و با رعایت اصول ایمنی دستگاه را روشن نمایید.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

علت صدای پکیج ایران رادیاتور

امکان وجود هوا در مدار گرمایشی

✔ امکان خراب بودن شیر ماژوله

✔ امکان فشار نا مناسب گاز

✔ امکان خرابی برخی سوپاپ ها و اورینگ های شوفاژها

✔ استفاده از رادیاتورهای بی کیفیت

✔ محیط نا مناسب نصب پکیج

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور

در پکیج‌های هوشمند و جدید ایران رادیاتور از بردهای الکترونیکی استفاده شده است که در نتیجه کارکرد این وسیله را پیشرفته‌تر کرده است، اصولا بیشتر خرابی های این دستگاه ها هم مربوط به برد آن می شود.

برد در پکیج حکم هسته مرکزی و هماهنگ‌کننده کارکرد تمامی قطعات را دارد، خرابی در برد پکیج منجر به از کار افتادن کل پکیج می شود، بروز این عیب علایم و نشانه های مختلفی دارد، وجود بعضی ارور ها یا اختلال در عمکرد قطعات با غیر طبیعی کار کردن دستگاه در صورتی که با تعمیرات اولیه دستگاه رفع نشود می تواند نشانگر خرابی در برد پکیج ایران رادیاتور باشد.

عواملی که می توانند باعث خرابی برد پکیج ایران رادیاتور شوند:

✔ گرفتن گرد خاک زیاد به علت قدیمی بودن دستگاه

✔ سر ریز شدن آب از داخل پکیج و ریختن بر روی برد دستگاه

✔ احتمال تمام شدن عمر یکی از قطعات داخل برد

✔ نوسانات برقی

و …

در صورت خرابی برد دستگاه، برد توسط متخصصان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور دیجی سرویس پرتو به تعمیرگاه این مجموعه جهت تست و تعمیر دستگاه آورده می شود و بعد از تعمیر دوباره بر روی دستگاه شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور تهران

دیجی سرویس پرتو نامی آشنا برای بسیاری از عزیزان در زمینه سرویس و تعمیرات کولر گازی است، این مجموعه توانسته است با بکارگیری نیروهای متخصص و کاربلد در زمینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، در این زمینه نیز در تمامی نقاط تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور باشد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

وجود شعب فعال ما در غرب تهران باعث شده است که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ارسال متخصص به محل و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در سریع ترین زمان ممکن اقدام کرده و درصد رضایت بالایی را از مشتریان عزیز خود دریافت نماییم.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور

مطمعنا حتی در صورتی که پکیج دیواری شما به درستی کار می کند و هیچ مشکلی هم ندارد، سرویس پکیج ایران رادیاتور به صورت دوره ای و منظم می تواند به کارکرد صحیح و طولانی شدن عم دستگاه کمک شایانی بکند و عمر دستگاه را افزایش دهد. سرویس پکیج ایران رادیاتور بهتر از هر ساله و در ابتدای فصل سرما انجام شود تا خدایی نکرده در وسط فصل شرما دچار مشکل نگردد و شرایط بدی را بوجود نیاورد. سرویس کار پکیج ایران رادیاتور با حضور در محل شما در ابتدا با بررسی وضعیت کلی دستگاه نسبت به سرویس کلیه قطعات و قسمت های مختلف پکیج شما اقدام خواهد کرد. در صورتی که نیاز به سرویس کار پکیج ایران رادیاتور دارید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین سرویسکار پکیج ایران رادیاتور را خدمت شما عزیزان ارسال نماییم.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

نصب پکیج ایران رادیاتور

از دیگر خدمات مرکز تعمیرات پکیج ایران رادیاتور نصب پکیج در محل شما عزیزان می باشد، جهت نصب پکیج نیاز است تا این کار توسط متخصص نصب پکیج و در محل مناسب آن انجام گردد. جهت نصب پکیج ایران رادیاتور با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا ضمن ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، در صورت نیاز نسبت به ارسال نصاب پکیج ایران رادیاتور به محل شما عزیزان اقدام نماییم.

تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور بستگی به میزان خرابی دستگاه دارد، حتما نیاز است که با حضور متخصصان تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در محل شما عزیزان نسبت به بررسی علل خرابی اقدام شود تا میزان خرابی دستگاه مشخص و برآورد قیمت تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور صورت گیرد. در صورت خرابی کامل قطعات نیاز به تعویض قطعات خواهد بود که هزینه خود قطعات می تواند تاثیر زیادی در هزینه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور داشته باشه ، همچنین به این هزینه ها می توان دستمزد تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور، هزینه های ایاب و ذهاب را نیز اضافه کرد. جهت دریافت قیمت و مشاوره با شماره های ما تماس گرفته و با کارشناسان ما در مورد خرابی دستگاه خود مشورت نمایید.

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سعید محمدی
    29 دسامبر, 2018 3:18 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید
    از خدمات شما راضی هستم و برخورد تعمیرکار نیز خوب بود
    از راهنمایی های تعمیرکارتون هم تشکر میکنم بابت نگهداری پکیج

    پاسخ
  • ممنون از توضیحات کاملی که داده بودید
    از خدماتتون ممنونم
    تعمیرکار به درستی کار را انجام داد و تعمیر پکیج ایران رادیاتور فاینال تکنیک به خوبی صورت گرفت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.