تعمیر کولر گازی اینورتر

یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس تعمیر کولر گازی اینورتر می باشد، اینورتر یا مبدل برق دستگاهی است الکترونیکی که در مدل های مختلف و مخصوصا جدید کولر گازی قرار داده می شود، این دستگاه کار تبدیل جریان مستقیم (DC) به جریان متناوب (AC) را انجام می دهد. جریان های AC به وجود آمده می توانند با توجه به نیاز در هر فرکانس و ولتاژی باشد که با استفاده از ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود.

از وظایف اینورتر می توان به كاهش انرژی مصرفی و در نتیجه كاهش هزینه برق اشاره کرد، همچنین این دستگاه تنظیم كننده سرعت موتور دستگاه می شود. از دیگر وظایف اینورتر می توان به تغییر دهنده بودن جهت دوردستگاه  به راحتی و بدون نیاز به كنتاكتور اشاره کرد، همچنین وظیفه روشن و خاموش نمودن موتور بدون نیاز به قطع و وصل برق اصلی را دارد، كاهش ضربه های مكانیكی موجود در دستگاه و در نتیجه افزایش طول عمر قسمت مكانیكی دستگاه از دیگر وظایف اینورتر می باشد. جلوگیری از آسیب دیدن موتور با حفاظت موتور در مقابل افزایش ولتاژ و فراهم کردن امكان كار موتور در شرایطی كه ولتاژ ورودی متغیر است از دیگر وظایف اینورتر می باشد.

 

مزایای کولر گازی اینورتر

✔ صرفه جویی در مصرف برق

صرفه جویی ۳۰% تا ۶۰% درصدی در مصرف برق

✔ سرعت سرمایش سریع تر

در زمان کمتری به نسب مدل های قدیمی محیط را خنک می کند

✔ صدای خیلی کم دستگاه

تولید صدای کمتر به نسبت به مدل های قدیمی تر

✔ زیبایی پنل

طراحی زیبای پنل های داخلی دستگاه و هماهنگ شدن با سیستم های روز دنیا مانند WIFI و…..

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اینورتر در تهران و کرج

در نمایندگی تعمیرات کولر گازی اینورتر دیجی سرویس

برخی از مشکلات کولر گازی اینورتر

 کولر گازی اینورتر باد سرد نمی زند.

✔ میزان باد خنکی که از  کولر گازی اینور تر خارج می شود کم است.

✔ ریموت کنترل کولر گازی از کار افتاده است

✔ گرمایشی دستگاه خراب شده

✔ کولر گازی شما صدای ناهنجاری می دهد

✔ خارج شدن آب به هنگام روشن کردن دستگاه

✔ اگر موفق به روشن کردن کولر گازی نشدید

✔ کولر گازی اینورتر کد یا ارور نشان می دهد

✔ در زمان روشن کردن کولر گازی فیوز می پرد.

✔ کولر گازی ترموستات نمی کند.

 

عیب یابی کولر گازی اینورتور

بهترین روش برای عیب یابی کولر گازی اینورتر سرویس کردن سالیانه این دستگاه است. ممکن است در مدت استفاده از کولر گازی اینورتر شما شاهد ارور کد هایی بر روی دستگاه خود باشید، اما علت بوجود آمدن این ارور ها را نمی دانید و حتی اطلاعاتی از انواع ارور های بوجود آمده برای دستگاه خود را ندارید. بهترین روش، برقراری تماس با کارشناسان دیجی سرویس  است و با در میان گذاشتن کد ارور به کارشناس دیجی سرویس، مشکل دستگاه خود را مشخص کنید تا کارشناسان بعد از مشخص شدن کد ارور و نوع مشکل کولر گازی،  در اولین فرصت یک تکنسین حرفه ای برای رفع مشکل شما به محل اعزام می کند.

تعمیر برد کولر گازی اینورتور

زمانی که کولر گازی روشن نمی شود یا موتور فن روشن می شود اما کمپرسور کار نمی کند، این نشانه های تعمیر برد کولر گازی اینورتر محسوب می شود. اگر کمپرووسور به خوبی عمل نکند یعنی کلید فن را در هر حالتی قرار می دهید باز فن خاموش می شود ، یا کمپرسور و فن هم زمان  بعد از مدتی از کار کردن خاموش شوند این علام نشان دهنده تعمیر برد کولر گازی است.

ﺩﺭ هنگام بروز هر نوع خطا و ارور دادن دستگاه کولر گازی اینورتر، برای عیب یابی کولرگازی اینورتر ﺯﻣانی ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺍﺣﻞ بررسی دستگاه ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺭﺳﻴﺪﻳﺪ ﻛﻪ ﺑﺮﺩ باید ﺗﻌﻮﻳﺾ شود , ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺗﻌﻮﻳﺾ ﺑﺮﺩ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﺯﻳﺮ ﺭﺍ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻴﺪ :

? ﺑﺮﻕ دستگاه کولر گازی ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻴﺪ.

? ﺗﻤﺎمی ﻛاتصالات ﺑﺮﺩ داخلی و ﺑﻴﺮﻭنی ﺭﺍ ﺍﺯ ﺭﻭی ﺑﺮﺩ دستگاه ﺟﺪﺍ ﻛﻨﻴﺪ.

? ﭼﻨﺪ ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺻﺒﺮ ﻛﻨﻴﺪ.

? حالا تمام اتصالات را دوباره ﻭﺻﻞ ﻛﻨﻴﺪ.

?ﺑﺮﻕ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﺍ مجددا ﻭﺻﻞ ﻛﻨﻴﺪ ﻭ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﻛﻨﻴﺪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺮﻭﺯ مجدد ﺍﺭﻭﺭ بر روی دستگاه، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﻌﻮﻳﺾ ﺑﺮﺩ آن ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎیید.

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی اینورتر

مهم ترین هدف نمایندگی تعمیر کولر گازی اینورتر جلب رضایت مشتریان خود می باشد، این نمایندگی تعمیرات کولر گازی اینورتر بعد از هر بار تعمیر یا تعویض قطعه ، دستگاه را 1 گارانتی می کند تا در صورتی که مجدد مشکلی برای آن قطعه یا دستگاه بوجود آمد بطور رایگان مشکل را رفع کنند. نمایندگی تعمیر کولر گازی اینورتر دیجی سرویس در تمامی نقاط تهران و کرج دارای شعب مختلفی بوده و با بهره مندی از نیروهای متحصص و مجرب خود آمادگی کامل در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی در تهران و کرج را دارا می باشد.

 

دلایل برتر بودن تعمیرگاه مجاز کولر گازی اینورتر دیجی سرویس

استفاده از ابزارآلات تخصصی و پیشرفته

✔ استخدام تکنسین های دوره دیده و متخصص

✔ برقراری تماس با تلفن های موجود در سایت و مشاوره

✔ اعزام تنکسین با توجه به هماهنگ کردن زمان های درخواستی

✔ گارانتی کردن دستگاه بعد از اتمام کار

 

سرویس کولر گازی اینورتور

کندانسور خارجی کولر گازی اینورتر در محیط باز نصب می شود، در طولانی مدت این کندانسور در مقابل گرد وخاک و آلودگی هوا قرار می گیرد در صورت بی توجهی به این مورد، ممکن است به کندانسور فشار وارد شود و باعث خرابی دستگاه شود این قطعه نیز قطعه گران قیمتی در بازار است. برای جلوگیری از بوجود آمدن این اتفاقات بهترین روش سرویس و تعمیر دوره ای کولر گازی اینورتر است. تعمیر و سرویس کولر گازی اینورتر را به متخصصین حرفه ای دیجی سرویس بسپارید. ما در مرکز تعمیرات کولر گازی اینورتر دیجی سرویس با بهره مندی از کادر متخصص و با تجربه در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی، آماده ارائه خدمات به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن برای تمامی عزیزان در تهران و کرج می باشیم.

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اینورتر در تهران و کرج

در نمایندگی تعمیرات کولر گازی اینورتر دیجی سرویس

خدمات سرویس تخصصی کولر گازی اینورتر دیجی سرویس

رفع تمامی مشکلات برقی دستگاه

✔ موتور فن کولر گازی را تعمیر ودر صورت لزوم تعویض می کنند

✔ تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کمپرسور دستگاه

✔ شارژ گاز دستگاه 

رفع مشکلات باد گرم زدن یا آبریزش دستگاه

تعمیر یا تعویضخازن کولر گازی اینورتر

 

بهترین تعمیرکار کولر گازی اینورتر

یک تعمیرکار کولر گازی اینورتر حرفه ای باید تمامی دوره های تخصصی مربوطه را گذرانده باشد و با داشتن مدارک فنی و تبحر و تجربه لازم را در زمینه تعمیرات کولر گازی اینورتر داشته باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن عیب یانی کولر گازی اینورتر را انجام داده و مشکلات دستگاه را شناسایی کند تا بتواند مشکل بوجود آمده را سریع رفع  کند. از دیگر ویژگی های یک تعمیرکار کولر گازی اینورتر سرعت عمل، به موقع به محل مورد نظر رسیدن، حرفه ای بودن و تخصصی عمل کردن است. دیجی سرویس با داشتن نیروهای حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی یکی از معتبرتین مراکز تعمیر و سرویس کولر گازی اینورتر در تهران و کرج از تعمیرکاران متبحری در این زمینه استفاده می نماید.

 

مراحل تعمیر کولر گازی اینورتر

در صورت بوجود آمدن نقصی در دستگاه خود در ابتدا سریع کولر گازی خود را خاموش کرده، با شماره های موجود در سایت دیجی سرویس تماس گرفته و از کارشناسان درخواست کمک کنید. کارشناس دیجی سرویس نیز در کمترین زمان ممکن یک تکنسین مختصص به محل اعزام می کند تنکسین با شناسایی نقص دستگاه آن را رفع می کند.

نصب کولر گازی اینورتر

شما می توانید برای نصب کولر گازی اینوتر با شماره تلفن های موجود در سایت دیجی سرویس تماس حاصل کنید و از کارشناسان دیجی سرویس تقاضا کنید تا تکنسینی برای نصب دستگاه شما به محل مورد نظر اعزام کنند. توجه داشته باشید بعد از خریدن کولر گازی اینتورتر باید به نمایندگی های معتبر کولر گازی اینورتر برای نصب دستگاه خود در خواست کنید تا بتوانید از گارانتی آن استفاده کنید.

 

هزینه تعمیر کولرگازی اینورتر

تعرفه تعمیر کولر گازی اینورتر با توجه به وضعیت دستگاه و میزان خرابی آن مشخص می شود. مثلا کمپرسور قطعه گران قیمتی در کولر گازی به شمار می آید در صورتی که این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد شما باید هزینه زیادی را برای تعویض کمپرسور پرداخت کنید. هزینه هایی دیگری که در تعمیر کولر گازی اینورتر دخیل هستند مثل وسیله ایاهاب ذهاب و دستمزد تکنسین است در صورتی که گاز کولر شما تمام شده باشد و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، هزینه ای جداگانه برای شارژ باید پرداخت شود. کولرگازی اینورتر را باید سالیانه سرویس دوره ای شود تا عمر دستگاه شما بیشتر شود.

برای اطلاع از تعرفه های ما و مشاوره رایگان با همکاران ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق تکمیل فرم درخواست آنلاین تعمیرات، نسبت به درخواست سرویس یا تعمیر کولر گازی اینورتر خود اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.