سرویس کولر گازی در تهران

قبل از توضیح در مورد سرویس کولر گازی اجنرال بدانیم که با شروع فصل گرما استفاده از سیستم های سرمایشی افزایش پیدا می کند. کولر گازی ها باعث خنک شدن هوای اطراف خود می شود با گذشت زمان و استفاده بیش از حد از کولر گازی ها برای بهروری بیشتر از این دستگاه ها لازک است هر چند وقت یک بار سرویس شوند.

سرویس کولر گازی اجنرال 

سرویس کولر گازی اجنرال شامل بررسی شارژ دستگاه، شستشوی پنل داخلی و خارجی کولر گازی، بررسی خرابی قطعات کولر گازی، میزان خنک کردن باد دستگاه و بررسی عوامل دیگر که در راندمان دستگاه تاثیر می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان دیجی سرویس به طور مستقیم صحبت کنید.

 

دلایلی که باعث می شوند نیاز به سرویس کولر گازی خود داشته باشید:

✔ كمپرسور کولر هیچ صدایی ندارد یا استارت نمی خورد.

✔ كمپرسور در زمان روشن شد قطع و وصل می شود.

✔ دستگاه لرزش و صدای بیش از حد دارد.

✔ يونيت بیرونی کولر گازی روشن نمی شود.

✔ دستگاه کلا روشن نمی شود.

دستگاه باد خنک یا سرد ندارد.

✔ ضعیف تر شدن سرمای باد کولر نسبت به گذشته.

✔ از کار افتادن ریموت کولر.

✔ دستگاه هیچ گرمایشی ندارد.

 کم شدن پرتاب باد کولر.

✔  پرتاب آب ار کوار هنگام کار

✔  ارور دادن کولر در هنگام کار کردن یا روشن شدن.

✔  یخ زدگی پنل داخلی

✔  از کولر بوی نامطبوع خارج می شود

مرکز سرویس کولر گازی در تهران

اگر تهران هستید سرویس کولر گازی خود را به ما بسپارید، دیجی سرویس یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه سرویس و  تعمیر کولر گازی ، ارائه دهنده بهترین خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشد. سرویسکاران متخصص این مرکز در تمام نقاط تهران بهترین خدمات را به مشتریان عزیز دیجی سرویس ارائه می دهند. از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب تهران، بهترین سرویس را ارائه می دهند. سرویس کولر گازی در غرب تهران در تمام نقاط مثل جنت آباد، شهرک غرب، ستارخان، ایران زمین، زیبا شهر، دهکده المپیک، آزادی و غیره به مشتریان خود با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند. در ضمن دیجی سرویس با بهره گیری از سرویسکار کولر گازی در شرق تهران در تمام نقاط مثل پیروزی، تهرانپارس، افسریه، میدان امام حسین و غیره نیز آمادگی ارائه خدمات به مشتریان عزیز را دارد.

مراکز ارائه خدمات سرویس کولر گازی دیجی سرویس:

✔ سرویس کولر گازی در غرب تهران

✔ سرویس کولر گازی در شرق تهران

✔ سرویس کولر گازی در شمال تهران

✔ سرویس کولر گازی در جنوب تهران

✔ سرویس کولر گازی در کرج

سرویس دوره ای کولر گازی

یکی از موارد جدی در نگهداری کولر گازی سرویس دوره ای دستگاه است، سرویس کولر گازی را به صورت دوره ای حداقل 6 ماه یک بار انجام دهید. سرویس دوره ای این امکان را به ما می دهد تا در صورت بروز مشکل آن را رفع کنیم با این روش طول عمر دستگاهتان بیشتر می شود، همچنین در مصرف برق نیز صرفه جویی می کنید، و از پرداخت هزینه های ثانویه اضافه جلوگیری کنید.

برندهایی که توسط دیجی سرویس تحت پوشش سرویس کولرگازی قرار می گیرند عبارتند از:

سرویس کولرگازی سامسونگ

✔ سرویس کولرگازی ال جی

✔ سرویس کولرگازی جنرال

✔ سرویس کولرگازی اجنرال

✔ سرویس کولرگازی مدیا

✔ سرویس کولرگازی توشیبا

✔ سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی پنجره ای

یکی از برند های با کیفیت در بازار، کولر گازی سامسونگ است، دیجی سرویس توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه بهترین خدمات را در زمینه سرویس کولر گازی سامسونگ به مشتریان خود عرضه می کند.

سرویس کولر گازی ال جی

در صورتی که برای خرید کولر گازی به سراغ برند ال جی رفتید باید این نکته را بدانید که کولر های گازی ال جی را با نام گلدیران در ایران به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. نمایندگی های سرویس کولر گازی ال جی ، در تمام نقاط آمادگی لازم برای ارائه خدمات را دارا هستند.

سرویس کولر گازی جنرال و اجنرال

خیلی از مخاطبان، کولرهای گازی جنزال و اجنرال را یکی می دانند اما این دو شرکت متفاوت از هم هستند و کولر های گازی جنرال و اجنرال دو برند متفاوت هستند که توسط دو کارخانه مجزا تولید می شوند. دیجی سرویس در زمینه سرویس کولر گازی جنرال و همچنین سرویس کولر گازی اجنرال در تمام نقاط تهران خدمات خود را عرضه می کند.

سرویس کولر گازی مدیا

سرویس کولرهای گازی در برندهای مختلف با توجه به نوع ساخت و سبک تولید دستگاه متفاوت است. سرویسکاران و تعمیرکاران کولر گازی مدیا بهترین سرویس را ارائه می دهند.

سرویس کولر گازی توشیبا

کولر گازی توشیبا دارای مدل های  متفاوتی در بازار ایران است. کولرهای گازی توشیبا نیازمند سرویس دوره ای می باشد که این سرویس توسط دیجی سرویس انجام می شود.

سرویس اسپلیت

در صورتی که اسپیلت شما نیاز به سرویس دوره ای داشت باشد، می توانید با دیجی سرویس از طریق تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست خود را اعلام کنید سرویس کردن اسپیلت عبارتند از: شتشوی پنل داخلی، شتشوی پنل خارجی، تست آمپر دستگاه، تست مقدار گاز.

 

نحوه سرویس کولر گازی

روش سرویس کولر گازی به چند بخش تقسیم می شود:

✔ نظافت و شستشوی دستگاه

کولرهای گازی ها به علت تماس مستقیم با گرد و غبار و آلودگی نیاز به شستشو دارند. این کار باعث می شود طول عمر دستگاه بشتر شود

✔ رعایت اصول بهداشتی

 کولر های گازی ها باعث می شوند که هوای محیط را به داخل می کشند و بعد از کاهش دما، آن را دوباره به بیرون پرتاب می کند برای جلو گیری از انتقال الودگی حتما دستگاه خود را نظافت کنید.

✔ کاهش میزان مصرف برق

هرچه بیشتر به  شستشو و نظافت کولر گازی اهمیت دهید، فشار کمتری به دستگاه وارد می شود و میزان مصرف برق کاهش پیدا می کند.

بررسی میزان گاز دستگاه

بازرسی شارژ گاز کولر گازی اصلی ترین نقش در سرویس دستگاه شما می باشد. و رابطه مستقیمی با سرمایش/گرمایش کولر گازی دارد.

✔ سرویس پنل بیرونی و شستشوی کندانسور کولر گازی

علاوه بر سرویس پنل داخلی ، سرویس پنل خارجی کولر گازی از مهم ترین عوامل در راندمان دستگاه شما است. پنل خارجی کولر گازی نیاز به شستشو دارد.

✔ سرویس فین‌های یا کویل کولر گازی

کویل کولر گازی همیشه باید تمیز باشد، علمرکرد آن مشابه رادیاتور ماشین می باشد، کویل ها سرما را به داخل اتاق منتقل می کنند. به کمک آب‌پاش یا شیشه‌شور کویل را خیس کنید و با استفاده از یک مسواک شروع به تمیز کردن این قطعه کنید.

✔ سرویس سنسور کولر گازی

وظیفه سنسور کولر گازی چک کردن دمای محیط اطرافش است، و فرمان روشن و خاموش شدن به خوردکار را به برد دستگاه می دهد. در صورت کثیف بودن سنسور فرمان اشتباه به دستگاه داده می شود.

دلایل کم شدن پرتاب باد در کولر گازی

✔ کثیف شدن بلوور

✔ سرویس نشدن به موقع کولر گازی

✔ موتور فن نیم سوز شده

✔ علت خنک نکردن کولر گازی

عوامل مختلفی در خنک نکرد کولر گازی تاثیر دارند. در صورتی که مشاهده کردید کولر گازی تان خنک نمی کند، سریع دستگاه را خاموش کرده و با دیجی سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان ما کمک بخواهید.

مدت زمان سرویس کولر گازی

مدت زمان سرویس کولر گازی باتوجه به شرایط دستگاه متفاوت است در صورتی که گاز دستگاه تمام شده باشد برای شارژ مجدد نیاز به یک ساعت زمان است و در غیر این صورت سرویس کولر گازی در مدت زمان 30 دقیقه به پایان می رسد، البته به این نکته توجه داشته باشید که اگر کولر گازی شما نیاز به تعویض قطعه و یا تعمیر قطعه داشته باشد سرویس دستگاه در مدت زمان بیشتری انجام می شود.

 

سرویس کار کولر گازی

سرویسکاران، نصابان، و تعمیرکارانی که در دیجی سرویس مشغول به کار هستند بسیار مجرب و کار بلد هستند دارای مدارک فنی حرفه ای از سازمان فنی حرفه ای هستند و در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را عیب یابی می کنند.

چرا ما را جهت انجام سرویس کولر گازی خود انتخاب کنید ؟

✔ تمام سرویس کاران دیجی سرویس دارای چند سال سابقه کار درخشان در این زمینه هستند و بسیار حرفه ای و متخصص.

✔ دیجی سرویس دارای نمایندگی سرویس کولر گازی در کرج و در تمام نقاط تهران می باشد.

✔ شستشوی پنل اسپیلت و فیلتر توسط دستگاه جت واشر انجام می شود.

هدف دیجی سرویس جلب رضایت مشتریان خود است و با گارانتی کردن قطعه تعمیر یا تعویض شده خیال مشتریان را راحتر می کند.

 

هزینه سرویس کولر گازی

قیمت سرویس کولر گازی و تعرفه های آن، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در صورتی که کولر گازی شمت نیاز به تعویض قطعه داشته باشد قاعدتا هزینه بیشترب را باید پرداخت کنید نسبت به تعمیر قطعه خراب شده، در صورتی که شارژ دستگاه تمام شده باشد نیاز به شارژ مجدد دارد که در قبال آن باید هزینه ای پرداخت شود. در ضمن دستمزد تعمیر کار و هزینه رفت و آمد تکنسین نیز باید پرداخت شود.

 

5 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام خیلی ممنونم بابت تکنسین های خوبتون

    پاسخ
  • سلام ممنونم بابته زحمتهایی که کشیدین .. برخورد تکنسینتون بسیار عالی بسیار متخصص …سرویس کولر گازی اجنرال به نحو انجام شد

    پاسخ
  • سرویس کولر گازی اجنرال را به نحو احسنت انجام خواستم از اینجا بهنوبه خودم تشکر کنم .

    پاسخ
  • سرویس کولر گازی اجنرال را اگه بخواین انجام بدین چقدر زمان میبره و هزینش چقدره؟؟؟

    پاسخ
    • سلام تماس بگیرید ۰۹۱۲۳۳۲۲۳۲۸ تا از قیمت سرویس کولر گازی اجنرال اطلاع کسب کنید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.