تعمیر برد کولر گازی در تهران

کولر گازی از جمله وسیله هایی می باشد که امروز افراد زیادی برای منزل و شرکت خود در جهت خنک کردن هوای محیط شان از آن استفاده می کنند. همانطور که می دانید کولر گازی مدل و برندهای مختلفی دارد. اما فرقی نمی کند که شما از چه برندی استفاده می کنید، برای اینکه راندمان دستگاه خود را بالا ببرید باید کولر گازی خود را هر شش ماه یک بار سرویس کنید تا اگر دستگاه دچار نقص شده باشد سریع متوجه شوید و آن را رفع کنید. کولر گازی ها از قطعات مختلفی تشکیل شده اند، یکی از این قطعات که در عملکرد دستگاه بسیار اهمیت دارد برد کوار گازی می باشد. در صورتی که برد کولر گازی دچار نقص شود دستگاه شما دیگر کار نمی کند. شما می توانید در صورت نیاز به برای تعمیر برد کولر گازی  خود با مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس تماس بگیرید.

تعمیر برد کولر گازی

برد کولر گازی قطعه ای غیر قابل تعمیر محسوب می شود و در صورت خرابی قطعه باید، برد را تعویض کرد، برد کنترل کولر گازی که درون قسمت داخلی قرار می گیرد که وظیفه آن کنترل بسیاری از فعالیت های کولر گازی است. از دیگر وظایف برد خاموش و روشن کردن موتور، کمپرسور، فن داخلی، فن بیرونی و تغییر حالت از سرمایش به گرمایش کولر گازی می باشد. تنها مشکل این قطعه این است که معمولا برد اصل شرکت سازنده، در بازار پیدا نمی شود، تنها کاری که می توان برای تعمیر برد کولر گازی انجام داد هویه کاری و برقراری اتصال دوباره بین برخی نقاط برد است.

تعمیر برد کولر گازی

مشکلات برد کولر گازی

دستگاه روشن نمی شود

✔ دستگا هوای محیط را سرد یا گرم نمی کند.

✔ فن  کولر گازی نمی چرخد.

✔ کمپرسور کوار گازی روشن نمی شود.

✔ دستگاه دما را سنس نمی کند.

✔ دریچه ها را جا به جا نمی کند.

✔ کولر گازی خطا یا ارور می دهد

✔ اینورتر کولر گازی دچار نقص است.

 

تعمیر برد کولر گازی اینورتر

بهترین روش برای تعمیر بردکولر گازی اینورتر خارج کردن آن از دستگاه به جهت تعویض برد، ابتدا باید بدنه قسمت داخلی دستگاه  باز شود. در مرحله بعدی پیچ های دریچه برد کنترل که آن را در برابر گرد و غبار محافظت می کند با پیچ گوشتی باز شود، بهتر است قبل از جدا کردن هر کدام از سیم ها برای بخاطر سپردن وضعیت سیم های اتصال به برد عکس بگیرید. پنج کانکتر در کنار برد کنترل دیده می شود که با حروف G، C، R،  Yو W مشخص شده اند، این کانکتر ها را با پیچ گوشتی باز کنید و سیم های متصل به برد کنترل را با دم باریک از آن جدا کنید. در آخر نیز باید سوکت سیم های پاور  از برد جدا شود. سوکت سیم های رنگی که متصل به بالای برد می باشد را بیرون کشید و در ضمن  پیچ هایی که برد را سر جای خود نگه داشته اند باز کرده و برد کنترل را خارج کنید.

 

چگونه از سرویس دیجی سرویس برای تعویض برد کولر گازی بهره مند شوید؟

 یکی از ویژگی های دیجی سرویس تعمیر و عیب یابی و رفع ارور بردهای الکترونیکی کولرگازی می باشد. نمایندگی تعمیر کولر گازی( دیجی سرویس) جهت ارائه سرویس های لازم شرایط مناسبی را برای مشتریان عزیز مهیا کرده است. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با دیجی سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان ما در زمینه تعمیر برد کولر گازی تقاضای کمک کنید. این مرکز آمادگی خود را برای دریافت تعمیرات برد انواع کولر گازی از جمله، تعمیر برد کولر گازی اجنرال، تعمیر برد کولر گازی ال جی، تعمیر برد کولر گازی جنرال، تعمیر برد اینورتر کولر گازی سامسونگ و سایر برند ها را دارد.

طریقه نصب برد همه کاره کولر گازی

زمانی که برد کولر گازی شما دچار نقص شده، در اولین فرصت با دیجی سرویس تماس بگیرید و از کارشناسان بخواهید تا یک تکنسین حرفه به محل مورد نظر اعزام کنند، تکنسین در اولین مرحله برد دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد در صورتی که مشکل از برد باشد باید قطعه را تعویض کند. حلا نوبت به نصب برد جدید است. تکنسین باید بررسی کند که آیا برد جدید با این نوع برند هم خوانی دارد یا نه. تکنسین مدل برد مورد نیاز شما  را براساس مشخصات فنی کولر گازی انتخاب می کند. قطعات و محل اتصال سیم ها بر روی برد کولر گازی با حروف خاصی مشخص شده اند، تکنسین زمانی که مطمعن شد برد جدید با دستگاه مطابقت دارد، برد را با پیچ های نگهدارنده در جای خود محکم می کنید، سپس سیم پاور را وصل می کند، سیم های دیگر را در محل درستشان متصل می کند.

تعمیرکار برد کولر گازی

مرکز تعمیرات دیجی سرویس با بهره مندی از متخصصین کاربلد و با تجربه در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی، چیلر و داکت اسلیت، یکی از فعالترین ها در این زمینه می باشد. تعمیر برد کولر گازی نیز یکی از اصلی ترین خدمات این مرکز می باشد. برد کولر گازی در صورتی که قابل تعمیر باشد، در سریع ترین زمان ممکن کار تعمیر آن در تعمیرگاه کولر گازی دیجی سرویس توسط متخصصین ما شروع شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن آماده تحویل و نصب بر روی کولر گازی مشتریان عزیز گردد.

 

هزینه تعمیر برد کولر گازی

هزینه های تعمیر برد کولر گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثل: میزان خرابی برد، برند و مدل دستگاه، هزینه تعویض برد( در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد)، همچنین هزینه ایاب و ذهاب، در ضمن قیمت برد انواع کولر گازی نیز با توجه به برند متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دیجی سرویس تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.