تعمیر کولر گازی تراست

تعمیر کولر گازی تراست

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی تراست در تهران و کرج

همین حالا با ما تماس بگیرید

خدمات فوری تعمیرات

با داشتن شعب مختلف در سراسر شهر تهران و کرج، امکان اعزام تعمیرکاران به محل شما را در سریع ترین زمان ممکن را دارا هستیم. شعب مختلف در شمال، غرب ، شرق و جنوب تهران آماده ارائه خدمات در شریع ترین زمان ممکن هستند.

تعمیرکاران متخصص

این مرکز دارای تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی می باشد. استفاده از کارشناسان با تجربه و با دانش یکی از مزیت های مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد.

هزینه های به صرفه

نمایندگی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس با توجه تعرفه های مناسب خدمات واستفاده از متخصصان با تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی با عیب یابی سریع و حرفه ای مشکلات کولر گازی شما سعی به تعمیر آن خواهند داشت، نه تعویض قطعات.

تراست برند معتبر و با کیفیتی است. تا به امروز این برند توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. با آمدن فصل تابستان و گرما، مردم روی به استفاده از کولر گازی برای خنک کردن هوای منزل یا شرکت خودمی آورند. هر چه هوا گرم تر شود استفاده از کولر گازی ها نیر بیشتر می شود این امر باعث فشار آمدن به موتور کولر گازی می شود. قسمت پنل خارجی کولر گازی در فضای باز نصب می شود، پنل خارجی در معرض گرماش شدید و گرد و غبار و آلودگی قرار می گیرد. همین عوامل باعث خرابی دستگاه می شود و دستگاه شما نیاز به تعمیر پیدا می کند. شایان ذکر است که برای تعمیر کولر گازی تراست حتما از یک مرکز معتبر تعمیرات کولر گازی تراست درخواست تعمیرات نمایید، چراکه این کولر گازی با توجه به برندش نیاز به یک متخصص کاربلد در این زمینه دارد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست در تهران (دیجی سرویس) خدمات متفاوتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. هدف این نمایندگی جلب رضایت مشتریان است و با استخدام تکنسین های حرفه ای در کمترین زمان برای رفع مشکل کولر گازی شما در محل حاضر می شوند، این نمایندگی در تمام نقاط تهران آمادگی خدمات رسانی را برای مشتریان عزیز دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی تراست می توانید از تلفن های موجود در سایت دیجی سرویس استفاده کنید و با کارشناسان ما به طور مستقیم صحبت کنید و مشاوره های لازم را بگیرید.

 

تعمیر کولر گازی تراست غرب تهران

مراکز مختلفی برای تعمیر کولر گازی در جای جای تهران وجود دارد یکی از این مراکز تعمیر کولر گازی تراست،  غرب تهران می باشد. این نمایندگی نیز مانند سایر نمایندگی ها خدمات با کیفیتی به مشتریان خود عرضه می کند و در تمامی زمینه ها آمادگی لازم برای ارائه خدمات می باشد. بدون شک در مواقعی که کولر گازی شما دچار نقص می شود می توانید با خیال راحت مشکل کولر خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست بسپارید.

 

سرویس کولر گازی تراست

زمانی که می خواهد بعد از یک مدت زمان طولانی که از کولر گازی خود استفاده نکرداید، استفاده کنید بهتر است قبل از هر کاری آن را سرویس کنید، کولر گازی تراست نیاز به سرویس دوره ای دارد با این روش شما هم به طول عمر دستگاه خود را افزایش می دهید هم کیفیت باد خنک ایجاد شده را مطلوب تر می کنید و در مصرف برق نیز صرفه جویی کرده اید. البته با سرویس دوره ای دستگاه خود توسط یک سرویس کار کولر گازی تراست، در صورت بوجود آمد مشکل یا نقصی برای دستگاه شما سریع متوجه آن شده و رفعش می کنید.

با شروع فصل تابستان استفاده از کولر گازی افزایش می یابد. بهتر است قبل از استفاده از کولر گازی، با نمایندگی معتبر سرویس کولر گازی تراست تماس گرفته و از آن ها بخواهید برای سرویس دوره ای دستگاه خود متخصصین خود را اعزام نمیاندد. نمایندگی تعمیر کولر گازی تراست (دیجی سرویس) آمادگی لازم را برای خدمات دهی به مشتریان خود را دارد. در ضمن نمایندگی تعمیر کولر گازی اقدام به گارانتی یک ساله دستگاه شما می کند.

از جمله ویژگی های سرویس کار تعمیرکولر گازی تراست وقت شناس بودنشان است. سرویس کار دیجی سرویس تمام مراحل آموزش حرفه ای تعمیرات کولر گازی تراست را در مراکز فنی حرفه ای معتبر گذرانده اند و مدارک لازم را اخذ کرده اند. تعمیرکاران ما در کمترین زمان با سرعت عمل بالا مشکل دستگاه شما را شناسایی و رفع می کنند.

دیجی سرویس دارای 14 سال سابقه کار در زمینه تعمیر کولر گازی تراست است. در صورت نیاز به شماره تلفن نمایندگی تراست تهران می توانید به سایت دیجی سرویس  سر بزنید، شماره تلفن ها درون سایت گذاشته شده است تا مشتریان با برقراری ارتباط با ما راحت تر بتوانند مشاوره شوند و مشکل خود را رفع کنند.

خدمات سرویس کولر گازی تراست در مرکز تعمیرات کولر گازی تراست دیجی سرویس

 کولر گازی تراست  را نصب می کنند

✔ موتور فن دستگاه را تعمیر می کنند

✔ تأمین تمامی قطعات اصلی کولر گازی میتسوبیشی در صورت نیاز به تعویض

✔ مقدار شارژ گاز کولر گازی تر را تست می کنند و در صورت کم بودن شاژ مجدد می کنند.

✔ تعویض و تعمیر برد و کمپرسور و خازن کولر گازی تراست

✔ خازن کولر گازی تعویض شود

✔ پنل خارجی و خارجی دستگاه شسته شود

✔ آمپر دستگاه را تسست می کنند

✔ فیلتر هوای دستگاه را تمیز می کنند

✔ اگر دستگاه باد گرم  بزند آن را رفع می کنند.

✔ کندانسور دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند

✔ مشکلات احتمالی کولر گازی تراست

✔ کولر گازی نسبت به قبل سرمایش مناسب ندارد.

✔ کولر گازی روشن نمی شود

✔ ریموت دستگاه از کار افتاده

✔ باد خنک نمی زند

✔ بر روی صفحه نمایش کد های خطا و ارور می بینید

✔ بدون دلیل کولر گازی خاموش می شود

✔ فیوز کولر گازی هنگام روشن کردن می پرد

✔ لوله های دستگاه یخ زدن

✔ ایجاد صدای ناهنجار

فرم آنلاین درخواست تعمیرات کولر گازی

[iphorm id=”1″ name=”فرم درخواست”]

نصب کولر گازی تراست

از جمله خدمات نمایندگی کولر گازی تراست، نصب کولر گازی تراست است. بهتر است برای نصب دستگاه خود حتما از یک نمایندگی معتبر درخواست کنید تا از امکاناتی که نمایندگی در اختیار مشتریان خود می گذارند بتوانید استفاده کنید مثل گارانتی کردن دستگاه شما بعد از هر بار سرویس کردن.  شماره های تماس موجود در سایت دیجی سرویس برای برقراری تماس با نمایندگی کولر گازی تراس می باشد.

 

تعمیر برد کولر گازی تراست

یکی از قطعات کولر گازی برد آن است که اگر دچار مشکل شود کولر گازی شما به درستی کار نمی کند. برای تعمیر بردکولر گازی تراست با نمایندگی تعمیر کولر گازی تراس تماس بگیردید برای جلوگیری از خرابی برد دستگاه خود بهتر است کولر گازی تراست خود را هر سال سرویس کنید.

 

ارورهای کولر گازی تراست

اگر دستگاه به موقع سرویس نشود، ارور می دهد که این ارور ها ممکن است به علت های متفاوتی باشد نظیر: خازن دستگاه خراب است، برد کولر گازی خراب شده، سنسورهای کولر گازی به مشکل خورده، کمپروسر دستگاه خراب است، فن کولر گازی خراب شده ، کولر گازی  نیاز به شارژ گاز دارد. جهت مشاوره و یا اعزام کارشناس به محل شما جهت عیب یابی ارورها و رفع آنها می توانید با شماره های درج شده ما در سیات تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

هزینه تعمیر کولر گازی تراست

هزینه تعمیر کولر گازی تراست براساس شرایط دستگاه متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد قیمتش با تعمیر قطعه خراب متفاوت است. هزینه هایی که باید تقبل کنید شامل قیمت نصب کولر گازی ، هزینه شارژ مجدد گاز دستگاه، هزینه ای که در قبال تعمیر یا تعویض خازن، کمپرسور، برد کولر گازی داده می شود و هزینه های متفرقه دیگر که ممکن است نیاز باشد، هزینه تعویض شیر آب یا تعویض و تعمیر یونولیت داخلی و خارجی.

فهرست
.