تعمیر کولر گازی هایر در تهران

هایر نیز یکی دیگر از برند های موجود در بازار پر رقابت سیستم های سرمایشی و گرمایشی در دنیا می باشد. برای تعمیر کولر گازی هایر ابتدا باید آن را عیب یابی کنید. امروزه می توان با مشاهده کد های خطای موجود بر روی دستگاه مشکل کولر گازی را پیش از حضور تعمیرکاران کولر گازی هایر در محل تشخیص دهید. در صورتی که قادر به برطرف کردن آن نیستید، می توانید از تعمیرکاران حرفه ای ما که در زمینه تعمیر کولر گازی هایر متخصص هستند کمک بگیرید.

میر کولر گازی حایر

نمایندگی تعمیر کولر گازی هایر در تهران

مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی هایر دیجی سرویس طی سال ها با همت و تلاش تکنسین های متخصص و با تجربه خود توانسته است در زمان هایی که مشتریان عزیز به کمک آن نیاز دارید در کنارتان باشد تا بتواند با تکیه بر تجربه، تخصص و مهارت چندین ساله خود اقدام به ارائه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی هایر شما نماید تا در گرم ترین و سرد ترین روزهای سال، چه در محل کار و چه در محل زندگی خود لحظات آرامی را سپری نمایید. این مرکز با داشتن شعب مختلف در سراسر شهر تهران و کرج آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به مشتریان محترم را دارد.

خدمات مرکز تعمیر کولر گازی هایر

در دسترس بودن مراکز ارائه خدمات یکی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتریان است. نمایندگی تعمیر کولر گازی هایر تمامی اهدافی که باید یک نمایندگی معتبر انجام دهد را محقق می کند ما با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران و کرج در نزدیک ترین مکان به محل زندگی شما قرار داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بعد مسافت را کم کرده و درکنارتان باشیم.

دیجی سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی هایر برای ارائه خدمات هرچه بهتر خود، برای مدت زمان 1 سال تمامی خدمات خود را تحت گارانتی یا ضمانت خود قرار می‌دهد که تا اتمام این مدت در صورتی که کولر گازی شما با هرگونه مشکلی مواجه شود به صورت کاملاً رایگان موظف به تعمیر یا سرویس آن ‌باشند، پس توصیه می‌شود که در صورت وجود این مشکل با شماره های درج شده ما در سایت تماس برقرار کنید، اما در صورتی که این مدت به پایان رسیده است شما می‌توانید با نزدیک ترین مرکز مجاز کولر گاز هایر دیجی سرویس در تهران ارتباط برقرار کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را حل کنیم.

تعمیر کولر گازی هایر

مرکز تعمیرات کولر گازی هایر

ارائه دهنده کلیه خدمات نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی هایر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مراحل تعمیر کولر گازی هایر

با تماس شما با مرکز تعمیرات دیجی سرویس و مشاوره تلفنی با کارشناسان ما، در صورت تشخیص ایراد اساسی داشتن کولر گازی هایر شما، کارشناسان ما مشخصات شما را در سیستم ثبت کرده و پس از آن، مشخصات شما به نزدیک ترین تکنیسین تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس در منطقه شما اعلام می گردد. تکنسین ما جهت ارائه خدمات، با تماس با شما هماهنگی های لازم اولیه را انجام داده و ساعت دقیق حضور خود در محل شما را با شما را مشخص می کند، تکنسین پس از حضور در محل نسبت به بررسی و عیب یابی کامل دستگاه و اعلام هزینه ها و تعرفه های خدمات به شما برای رفع مشکلات کولر گازی شما اقدامات لازم را انجام می دهد.

برخی از مشکلات کولر گازی هایر

 کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.

 کولر گازی حایر شما به هیچ عنوان کار نمی کند.

روشن نشدن کولر گازی و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل دستگاه.

وجود ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی.

سرمای کولر گازی به گذشته کم شده است.

هنگام کار کولر، آبریزش مشاهده می شود.

فن پنل داخلی دستگاه به درستی کار نمی‌کند.

ریزش ای از پنل داخلی کولر گازی هایر.

یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی.

کولر گازی داری اتصالی داخلی است.

کولر گازی شما نیازمند شارژ  گاز‌ باشد.

کولر گازی باد سرد تولید نمی کند.

کولر گازی شما روشن نمی شود.

کولر گازی شما گرمایش ندارد.

برق گرفتگی بدنه کولر گازی هایر.

مصرف زیاد برق کولر گازی حایر.

وجود برفک روی لوله های کولر گازی Haier.

تعمیر کولر گازی هایر

چگونه تعمیر کار حرفه ای را بشناسیم

داشتن تعمیرکار کولر گازی دوره‌ دیده و متخصص، نیاز اولیه و یکی از ضروری ترین نیاز های یک مرکز تعمیرات کولر گازی می باشد که ما در دیجی سرویس، نمایندگی تعمیر کولر گازی هایر با انتخاب تعمیرکاران و سرویس کاران کاربلد، همیشه در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان محترم خود بوده ایم، تعمیرکار حرفه ای و متخصص باید شناخت کافی از برند دستگاه مورد نظر داشته باشد و سعی نماید در زمینه تعمیرات آن برند تجارب و دانش بسیار قابل قبولی با خود به همراه داشته باشد.

سرویس کولر گازی هایر

سرویس کولر گازی هایر باید به صورت دوره ای و سالانه انجام شود،  این موضوع کمک زیادی به افزایش عمر کولر گازی خواهد کرد. از جمله مزیت های سرویس دوره ای کولر گازی هایر می توان به کاهش مصرف برق این دستگاه، کاهش احتمال خرابی زود هنگام کولر گازی و افزایش عمر مفید آن اشاره کرد، همچنین با سرویس به موقع کولر گازی هایر ، هر گونه ایراد احتمالی در آن تشخیص داده و برطرف می شود، سرویس کولر گازی هایر مانع  خرابی زود هنگام کمپرسور کولر گازی که یکی از قطعات گران قیمت آن است، می شود. با انجام سرویس دوره ای کولر گازی هایر فیلترهای کولر گازی تمیز  شده و هوای مطبوعی را در محیط استفاده از کولر گازی تجربه خواهید کرد.

برخی از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی هایر

  نصب کولر گازی هایر

  تعمیر شیر برقی کولر

 بررسی کندانسور کولر گازی

 برطرف کردن مشکلات برقی دستگاه

 شستشوی پنل خارجی دستگاه

 رفع مشکل گرم بودن باد دستگاه

 رفع مشکل آبریزش کولر گازی haier

 تعمیر موتور فن

  تأمین تمامی قطعات اصلی در صورت نیاز به تعویض

  شارژ گاز کولر گازی هایر

  تعمیر یا تعویض برد کولر گازی هایر

  تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی حایر

 تعویض خازن کولر گازی حایر

 تمیزکردن فیلترهای  هوا

 

نصب کولر گازی هایر

نصب و جابجایی کولر گازی هایر نیز یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات دیجی سرویس می باشد که از قاعده و قانون خاص خودش پیروی می‌کند. اگر نصب کولر گازی هایر به درستی انجام نشود باعث می شود کولر گازی به خوبی کار نکند و مدام به سرویس یا تعمیرات نیاز داشته باشد. کولر گازی هایر باید در محل مناسبی بر روی دیوار نصب شود، ممکن است کولر گازی خلاف جهت جریان باد در اتاق نصب شده باشد و گردش هوای خنک به خوبی در محیط انجام نشود به همین دلیل توصیه ما به شما این است که نصب کولر گازی هایر را به نصاب متخصص کولر گازی هایر بسپارید و اصلا به افراد آماتور هم اعتماد نکنید. نمایندگی کولر گازی هایر دیجی سرویس با بهره مندی از نصابان ماهر کولر گازی، در هر زمان از طول شبانه روز یا هفته که نیاز به ارائه خدمات سرویس یا نصب کولر گازی داشته باشید در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

تعمیر کولر گازی حایر

هزینه تعمیر کولر گازی هایر

هزینه تعمیر کولر گازی هایر به عوامل مختلفی بستگی دارد مثلا اگر نیاز به تعمیرات کولرگازی شما باشد برای تعویض قطعه ی خراب، قیمت بیشتری مشتری باید پرداخت کند به نسبت به تعمیر کردن قطعه خراب، همچنین اگر نیاز به شارژ گاز کولرگازی هایر باشد یا سرویس کولرگازی هر کدام هزینه ی متفاوتی دارند. شما می توانید قبل از درخواست اعزام تعمیرکار با کارشناسان ما به صورت تلفنی مشاوره کنید و سوالات خود را در مورد تعرفه ها و هزینه های احتمالی مطرح نمایید.

مرکز تعمیرات کولر گازی هایر

ارائه دهنده کلیه خدمات نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی هایر

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.