تعمیر کولر گازی پنجره ای تهران

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی در سراسر شرق تهران

همین حالا با ما تماس بگیرید

خدمات فوری تعمیرات

با داشتن شعب مختلف در سراسر شهر تهران و کرج، امکان اعزام تعمیرکاران به محل شما را در سریع ترین زمان ممکن را دارا هستیم. شعب مختلف در شمال، غرب ، شرق و جنوب تهران آماده ارائه خدمات در شریع ترین زمان ممکن هستند.

تعمیرکاران متخصص

این مرکز دارای تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی می باشد. استفاده از کارشناسان با تجربه و با دانش یکی از مزیت های مرکز مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد.

هزینه های به صرفه

نمایندگی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس با توجه تعرفه های مناسب خدمات واستفاده از متخصصان با تجربه در زمینه تعمیرات کولر گازی با عیب یابی سریع و حرفه ای مشکلات کولر گازی شما سعی به تعمیر آن خواهند داشت، نه تعویض قطعات.

کولر گازی پنجره ای یکی از قدیمی ترین نوع کولر گازی می باشد که با نام ( Room Air Conditioner) نیز معروف است، این نوع از کولر گازی در پنجره اتاق نصب می شود. اجزای کولر گازی پنجره ای در یونیت قرار می گیرد، قسمتی از این یونیت در داخل ساختمان و قسمتی دیگر در خارج از ساختمان نصب می شود. ویژگی خاص این کولر گازی ها حمل راحت است و در ضمن هیچ فضایی از خانه را نیز اشغال نمی کند. با شروع فصل گرما بهتر است ابتدا کولر گازی خود را سرویس کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل، آن را رفع کنید. در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی پنجره ای می توانید با مرکز تعمیرات دیجی سرویس تمام بگیرید.

مزایای کولر گازی پنجره ای

قیمت پایین دستگاه

✔ بهره وری در مصرف انرژی

✔ عدم وجود محدودیت های نصب کولر گازی

✔ نصب سریع و آسان

 

قطعات کولر گازی پنجره ای

✔ کندانسور

✔ کمپرسور

✔ لوله موئی

✔ ترموستات

✔ اواپراتور

✔ کلید

کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید

021-28424565     09123322328     09363324628

نصب و تعمیر کولر گازی پشت پنجره ای

تمام کولر گازی ها از جمله کولر گازی پشت پنجره ای باید سالیان سرویس شوند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه، سریع آن را رفع  کنند. با این روش طول عمر دستگاه بیشتر می شود و در مصرف برق نیز صرفه جویی می شود. نصب و تعمیر کولر گازی کار حرفه ای و پیچیده است، دیجی سرویس در این زمینه ارائه دهنده بهترین خدمات برای مشتریان خود است تا بتواند رضایت همیشگی آن ها را جلب کند. بعد از خرید دستگاه خود با دیجی سرویس تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک نصاب حرفه ای برای نصب دستگاه شما به محل اعزام کند.

تعمیر کولر گازی پشت پنجره ای یکی از خدماتی است که دیجی سرویس ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید.

 

دلایلی که نیاز است با تعمیرگاه مجاز کولر گازی پنجره ای تماس بگیرید:

✔ کندانسور دستگاه دچار مشکل شده است

✔ موتور فن دستگاه کار نمی کند

✔ دستگاه زود روشن و خاموش می شود

✔ صدای ناهنجاری از دستگاه شنیده می شود

✔ لرزش کولر گازی زیاد است

✔ يونيت داخلی و خارجی کولر گازی وشن نمی شود.

✔ دستگاه باد خنک و سرد نمی زند.

✔ بوی نامطبوعی از دستگاه  خارج می شود.

✔ سرمای باد کولر گازی کم است.

✔ ریموت کنترل کار نمی کند

✔ کولر گازی گرمایش ندارد.

✔ پرتاب باد دستگاه کم شده است.

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی پنجره ای

دیجی سرویس، نمایندگی تعمیر کولر گازی پنجره ای در تمام تهران و کرج می باشد این نمایندگی با داشتن چند سال سابقه کار و استخدام کادر مجرب، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند. هدف این نمایندگی جلب رضایت مشتریان خود است. شما می توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های موجود در سایت دیجی سرویس تماس بگیرد و با کارشناسان ارتباط مستقیم داشته باشد.

 

برخی از ویژگی های مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی پنجره ای دیجی سرویس

✔ ضمانت 1 ساله

✔ مسئولیت پذیر و وقت شناسان بودن تعمیر کاران

✔ داشتن شعب مختلف در تمام نقاط تهران و کج

✔ با تجربه بودن تعمیر کاران در زیمنه کولر گازی پنجره ای

✔ به کار بردن قطعات اوریجینال برای تعمیرات کولر گازی پنجره ای

✔ داشتن قیمت های مناسب برای تعمیر

سرویس کولر گازی پنجره ای

تمام کولر گازی ها نیازمند سرویس سالیانه هستند، مراحل انجام سرویس کولر گازی پنجره ای شامل شستشوی سیکل، ایجاد فشار در سیکل کولر گازی، شارژ مبرد و نشست یابی. دیجی سرویس ارائه دهنده بهترین سرویس کولر گازی در محل می باشد.

 

برخی از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی پنجره ای

✔ خدماتی که دیجی سرویس برای تعمیر کولر گازی پنجره ای ارائه می دهد شامل:

✔ اعزام تکنسین های متخصص برای سرویس دوره ای یا تعمیر دستگاه شما.

✔ همچنین گارانتی کردن قطعه تعمیر یا تعویض شد.

✔ اعزام تکنسین در کمترین زمان به محل مورد نظر.

✔ در تمام نقاط تهران و کرج آمادگی لازم برای ارائه خدمات را دارند.

✔ 24 ساعته جوابگویی تمام سوال های شما.

✔ تعمیر قطعات خراب شده مثل کندانسور موتور فن و غیره

✔ شستشوی دستگاه

 

عیب یابی کولر گازی پنجره ای

مهم ترین مرحله قبل از تعمیر یا سرویس کولر گازی، عیب یابی دستگاه است. زمانی که عیب دستگاه مشخص باشد تعمیر کار سریع به رفع آن اقدام می کند، عیب یابی کولر گازی پنجره ای خود را به نمایندگی تعمیر کولر گازی دیجی سرویس بسپارید.

برای مشخص شدن عیب کولر گازی به چند نکته توجه کنید، ابتدا وضعیت کولر گازی را چک کنید، کولر گازی باید شیب ملایم داشته باشد تا آب جمع شده در کویل از طریق ناودان فلزی به لوله تخلیه منتقل شود. اگر ترموستات به درستی کار نکند یا دمای آن بالا رود، باعث می شود دستگاه زود روشن و خاموش شود. در صورتی که آشغال در بین فین کاندنسور گیر کرده باشد نیز باعث زود خاموش یا روشن شدن دستگاه می شود.

در صورتی که هوای توسط کولر گازی خنک نشود ممکن است به علت خراب بودن کاندنسور یا کثیف بودن فیلتر هوا و یا خم بودن کاندنسور باشد. اگر مشکلی در روشن شدن کولر گازی ایجاد شود علت آن ایجاد اتصالات برق ورودی، یا قطع مدار و پریدن فیوز است. علت پریدن فیوز دستگاه اولود کردن مدار است. برای مشخص شدن علت دقیق عیب کولر گازی پنجره ای با بهترین مرکز تعمیر کولر گازی پنجره ای (دیجی سرویس) از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

 

تعمیر فن کولر گازی پنجره ای

یکی از قطعات مهم کولر گازی پنجره ای فن است، فن کولر گازی از دو بخش، موتور فن و کلید چند حالت فن تشکیل شده است در صورتی که در یکی از این دو بخش مشکلی بوجود آید دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می کند.

 

تعمیر ترموستات کولر گازی پنجره ای

همانطور که گفته شد ترموستات قطعه گران قیمتی است و در صورت خراب بودن، دستگاه شما به درستی کار نمی کند. برای جلوگیری از خراب شدن این قطعه بهتر است هر دوره دستگاه خود را سرویس کنید، تا اگر نیاز به تعمیر بود در اولین فرصت آن را تعمیر کنید. تعمیر ترموستات کولر گازی پنجره ای را به دیجی سرویس، بهترین مرکز تعمیر کولر گازی در تهران و کرج بسپارید.

 

درجه ترموستات کولر گازی پنجره ای

یکی از قطعات کولر گازی پنجره ای ترموستات است. ترموستات دمای هوا را کنترل می کند و دارای سیستم تهویه است، اگر ترموستات کولر گازی پنجره ای دچار مشکل شود دستگاه به درستی کار نمی کند به همین دلیل تنظیم ترموستات کولر گازی بسیار اهمیت دارد.

ترموستات کولر گازی پنجره ای دارای نقطه  قطع و وصل است. به صورتی که اگر دمای محیط به دمای وصل برسد، کمپرسور دستگاه روشن می شود و اگر دمای محیط به دمای قطع برسد کمپرسور دستگاه خاموش می شود. به اختلاف این دو دمای بوجود آمده دمای تفاضل می گویند. در صورتی که دمای تفاضل 2 درجه سانتی گراد و نقطه تنظیم 25 درجه سانتی گراد باشد دستگاه با دمای 27 درجه سانتی گراد روشن می شود و اگر دمای دستگاه 23 درجه سانتی گراد باشد کولر گازی خاموش می شود.

کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید

021-28424565     09123322328     09363324628

نقشه برق کولر پنجره ای

نقشه برق کولر گازی پنجره ای پیچیده است برای فهم و درک آن نیاز به یم متخصص است خواندن نقشه برق دستگاه کاملا یک کار حرفه ای است برای راه اندازی و نصب دستگاه خود حتما با دیجی سرویس تماس گرفته و از کارشناسان ما در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

طریقه شستن کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای  به راحتی قابل حمل است.  چون این دستگاه در خارج از خانه پشت پنجره قرار می گیرد باعث می شود در معرض گرد غبار و آلودگی قرار گیرد و همین امر باعث می شود دستگاه شما نیاز به شستشو سالیانه پیدا کند، چون شستشو دستگاه نیاز به تبحر دارد بهتر است با یک مرکز تعمیر کولر گازی پنجره ای (دیجی سرویس) تماس گرفته و از آن ها در خواست کمک کنید.

تعمیر کولر گازی پنجره ای سامسونگ

برای تعمیر کولر گازی پنجرهای سامسونگ با نمایندگی های معتبر تعمیرات کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید. دیجی سرویس نمایندگی معتبر کولر گازی پنجره ای سامسونگ خدمات حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

بهترین تعمیرکار کولر گازی پنجره ای

دیجی سرویس با داشتن چند سال سابقه کار در زمینه تعمیر انواع کولر گازی، و استخدام خبره ترین و با تجربه ترین تعمیر کاران کولر گازی یکی از بهترین و معتبر ترین مرکز تعمیر کولر گازی پنجره ای می باشد. یک تعمیر کار کولر گازی پنجره ای باید در کمترین زمان، مشکل دستگاه را شناسایی و سریع آن را رفع می کند، باید مسئولیت پذیر باشد، به موقع به محل مورد نظر برسد. همچنین تعمیر کار حرفه ای باید تمام دوره های تخصصی تعمیر انواع کولر گازی ها را در سازمان فنی حرفه ای گذرانده باشد.

تعمیر کولر گازی در تهران

هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای

هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای مانند سایر کولر گازی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، میزان خرابی کولر گازی، دستمزد تعمیرکار، هزینه ایاهاب ذهاب تکنیسین تعمیر، هزینه قطعات تعویضی، درصورتی که قطعات نیاز به تعویض داشته باشند. سرویس کردن دستگاه، تمام این موارد بر روی قیمت تعمیر کولر گازی تاثیر مستقیم دارد. برای کسب اطلاع از تعرفه های خدمات سرویس یا تعمیر کولر گازی پنجره ای می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن استفاده از مشاوره رایگان با همکاران ما، در صورت نیاز، درخواست اعزام نزدیک ترین تعمیرکار به محل خود را داشته باشید.

فهرست
.