تعمیر کولر گازی لنوکس در تهران

یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس پرتو ، نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی لنوکس می باشد. کولر گازی لنوکس باید سالی یک بار سرویس شود تا دچار نقص در کارکردش نشود. نمایندگی تعمیرات کولر دیجی سرویس پرتو یکی از فعالترین مراکز تعمیر کولر گازی لنوکس در تهران می باشد که با بهره گیری از متخصصان حرفه ای در زمینه تعمیرات و سرویس کولر گازی لنوکنس میزان رضایت مندی بالایی از مشتریان خود را در این سالها به همراه داشته است.

نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس

انتخاب یک نمایندگی معتبر و مناسب نیازمند کسب یک سری اطلاعاتی می باشد، نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس در هر زمان تحت هر شرایطی پاسخگوی تک تک سوال های شما می باشد. نمایندگی معتبر و عالی مثل نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس باید دارای یک سری ویژگی های منحصر باشد مثلا دارای تکنسین های با تجربه و حرفه ای باشد که بتوانند در کمترین زمان کولر گازی را عیب یابی و تعمیر کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این نمایندگی های تعمیر کولرگازی لنوکس، این است که می توانند در تمام طول شبانه روز خدمات لازم را برای مشتریان خود ارائه دهند. نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس  این امکان را دارد که اگر قطعه ای که دچار مشکل شده بود را تعمیر کردند، درصورت بروز مشکل مجدد دوباره بدون پرداخت هزینه آن را تعمیر کنند. در ضمن نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس شعبه های زیادی در تمام نقاط کشور دارد که این یک ویژگی منحصر است.

سرویس و تعمیر کولر گازی لنوکس

توجه به تعمیر و سرویس کردن سالانه کولر گازی از اهمیت زیادی برخوردار است. برای سرویس کولر گازی باید به چند نکته توجه داشته باشید که ابتدا اگر می خواهیر کولر گازی لنوکس را تعمیر یا سرویس کنید ابتدا یک نمایدنگی معتبر تعمیر کولر گازی لنوکس پیدا کنید و خواسته خود را برای آن ها بازگو کنید در مرحله ی بعدی درخواست که یک تکنسین با تجربه و حرفه را  داشته باشید. با کمک یک تکنسین حرفه ای، سریع مشکل بوجود آمده برای کولر گازی لنوکس شما برطرف می شود یا در صورت لزوم کولر گازی لنوکس شما را سرویس می کنند.

 

تعمیرکار کولر گازی لنوکس تهران

دیجی سرویس پرتو یکی از فعال ترین مرکز برای تعمیر کولر گازی لنوکس می باشد. دیجی سرویس پرتو در تمام نقاط شهر تهران شعبه های مختلفی دارد تا بتواند در کمترین زمان به محل مورد نظر برسد و مشکل را برطرف کند.

مراحل تعمیر کولر گازی لنوکس

ابتدا یافتن یک نمایندگی معتبر و برقراری تماس با آن ها و در خواست رفع مشکل لوکر گازی خود از نمایندگی، نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس از شما چندین سوال در مورد مشکل کولر گازی لنوکس  می پرسد تا بتواند بهترین راه حل را ارائه دهد و در صورت لازم برای متقاضی یک تکنسین اعزام کند. تکنسین در کمترین زمان در محل حاضر شده و با برسی روی کولر گازی لنکوس و مشخص کردن مشکل آن، شروع به رفع مشکل می کند در صورت نیاز کولر گازی لنوکس شما را سرویس کامل می کند.

 

دلایل برتر بودن تعمیرگاه مجاز کولر گازی  لنوکس از سایرین

تعمیرگاه های لنوکس مسیولیت بلایی در قبال تعمیر ک.لر گازی لنوکس شما دارند.

✔ تمام خدماتی و قطعاتی که در نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس ارائه می شود دارای گارانتی 12 ماه است.

✔ نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس 24 ساعت  شبانه روز در دسترس است تا بتواند بهترین ارائه خدمات را به مشتری خود ارائه دهد.

✔ اعزام مجرب ترین حرفه ای ترین تکنسین در کمترین زمان ممکن.

 

خدمات پس از فروش کولر گازی لنوکس

 نمایندگی تعمیر کولر گازی لنوکس برای رضایت مشریان خود  بسیار با مسئولیت برخورد می کند. و تمام نیاز شما را برای رفع مشکل  کولر گازی لنوکس یا سرویس کردن کولر گازی لنوکس یا نصب کولر گازی لنوکس بر طرف می کند. ارائه کارشناسان تحصیل کرده و دوره دیده در زمینه ی تعمیر کولر گازی لنوکس، این کارشناسان تحت آموزش روز دنیا هستند و به راحتی می توانند مشکل را رفع کنند.

 

خدمات ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی نصب

سرویس کامل و تخصصی کولر گازی لنوکس

 خدمات شارژ گاز کولر گازی لنوکس، شامل نشت یابی ، برطرف کردن نشتی و تزریق گاز جدید

جابجایی و انتقال کولر گازی LENNOX از محل قبلی نصب به محل جدید

رفع آبریزی و آب بندی کامل کولر گازی لنوکس

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی اسپلیت لنوکس

تعویض فن ، ترموستات و کمپرسور کولرهای گازی LENNOX

رفع صدای نامتعارف کولر گازی لنوکس

 

مشکلات کولر گازی لنوکس

❗ به خوبی کولر گازی لنوکس باد را پرتاب نمی کند.

❗ برفک زدن کندانسور یا اواپراتور دستگاه لوکر گازی لنوکس.

❗ کولر گازی لنوکس باد گرم می زند.

❗ اگر با بدنه ی کولر گازی لنوکس برخورد کنید دچار برق گرفتگی می شوید.

❗ دستگاه شما خطا یا ارور را روی صفحه ی نمایش نشان می دهد.

❗ کولر گازی لنوکس روشن نمی شود.

❗ کولر گازی  لنوکس مصرف برقش بالا رفته است.

❗ شارژ گاز کولر گازی لنوکس تمام شده است.

❗ فن پنل داخلی  کولر گازی لنوکس از کار افتاده است.

 

نصب کولر گازی لنوکس   

بعد از خرید کولر گازی لنوکس حتما از متخصص و تکنسین خود نمایندگی های کولر گازی لنوکس برای نصب کولر گازی خود تقاضا کنید تا هم برای نصب هیچ هزینه پرداخت نکنید و اینکه در صورت بروز مشکل برای دستگاه شما، کولر گازی شامل گارانتی باشد.

سرویس کولر گازی لنوکس

دیجی سرویس پرتو  کلیه خدمات کولر گازی لنوکس شامل نصب، سرویس کردن کولر گازی و تعمیر کولر گازی لنوکس را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

هزینه تعمیر کولرگازی لنوکس

هزینه تعمیر کولر گازی لنوکس با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود، از این عوامل می توان به دستمزد تعمیرکار کولر گازی لنوکس،  ابزار و قطعاتی که برای تعمیر دستگاه تا تعویض قطعات مورد نیاز است، میزان خرابی دستگاه و … اشاره کرد. همچنین هزینه ی شارژ مجدد گاز دستگاه نیز جداگانه باید پرداخت شود. همینطور هزینه ی ایاب و ذهاب تکنسین نیز باید جداگانه پرداخت شود. جهت اطلاع از قیمت تعمیر کولر گازی لنوکس با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا با کارشناسان ما مشاوره داشته باشید و از تعرفه های ما مطلع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.