تعمیر کولر گازی مدیا در تهران

با رسیدن فصل گرما درخواست های زیادی برای سرویس یا تعمیر کولر گازی از سمت مصرف کنندگان به مراکز تعمیرات سیستم های برودتی داده می شود، یکی از این برند های پر مصرف کولر گازی مدیا می باشد، تعمیر کولر گازی مدیا نیز مانند دیگر برندهای کولر گازی بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا سرویس پیدا می کند و این موضوع مستلزم یک پشتیبانی مناسب از سمت نمایندگی محصول می باشد.

باید به این موضوع توجه داشت که هر دستگاهی بدون توجه به برند آن نیاز به تعمیرات یا سرویس پیدا خواهد کرد،  کولر گازی مدیا نیز به دلیل اینکه کندانسور آن در بیرون از محیط داخلی نصب می شود و هر روزه در معرض گرد و خاک قرار می گیرد، برای پایین نیامدن راندمان آن نیازمند سرویس دوره ای به صورت هر ساله می باشد. این سرویس دوره ای باید توسط سرویسکار متخصص کولر گازی مدیا انجام شود تا هم راندمان کولر گازی شما بیشتر شود و هم عمر آن بیشتر شود.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا

مرکز تعمیر کولر گازی دیجی سرویس با بیش از 14 سال سابقه و فعالیت در زمینه تعمیرات کولر گازی مدیا در تهران و کرج یکی از فعالترین مراکز تعمیر کولر گازی مدیا می باشد. ما با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران آمادگی کامل ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن را به مشتریان عزیز داریم، یکی از مزیت های اصلی نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا وقت شناس بودن سرویسکاران ما می باشد، کارشناسان ما با داشتن سرعت عمل مناسب در ارائه خدمات، دارای احساس مسئولیت بسیار بالایی در قبال خدمات ارائه شونده به مشتریان عزیز خود بوده و تمامی سعی خود را بر این داشته تا بیشترین میزان رضایت مندی را از مشتریان محترم خود دریافت نمایند.

مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی مدیا پس از ارائه خدمات تعمیر یا سرویس کولر گازی مدیا ، اقدام به ارائه ضمانتنامه 1 ساله خدمات ارائه شده به مشتریان خود می نماید ، اگر در این مدت پس از ارائه خدمات هرگونه مشکلی برای دستگاه به وجود آمد، آن را بدون دریافت هیچگونه هزینه ای برای مشتریان عزیز درست کنند. از دیگر امتیاز های نمایندگی ارائه قیمت های مناسب و منصفانه برای مشتریان است.

کافی است که با شماره های درج در سایت تماس گرفته یا از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیرات، درخواست خود را اعلام نموده تا در سریع ترین زمان ممکن توسط ما نزدیک ترین تعمیرکار کولر گازی مدیا به محل شما اعزام گردد. تمامی خدمات نصب، شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی midea توسط کارشناسان دیجی سرویس ارائه می گردد. کارشناسان ما بعد از حضور در محل با بررسی  و عیب یابی مشکلات کولر گازی مدیا شما نسبت به میزان خرابی دستگاه و هزینه های تعمیر آن دستگاه به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهند کرد تا با موافقت شما در سریع تزین زمان کار سرویس یا تعمیر دستگاه شما را انجام دهند.

دومین عامل مهم این است که مشتریان به نمایندگی تعمیر کولر گازی مدیا اعتماد داشته باشند. نمایندگی معتبر و با کیفیت پس از تعمیرات کولر گازی مدیا، اقدام به گارانتی قطعه تعمیر شده توسط تعمیرکار می کنند که اگر تا چند مدت پس از انجام کار اتفاقی برای این قطعه افتد آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ای برای مشتریان درست کنند. از دیگر امتیاز های نمایندگی ارائه قیمت های مناسب و تخفیف های ویژه برای مشتریان ثابت است و در آخر هم یک نمایندگی خوب می بایست رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

تعمیر کولر گازی مدیا

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی مدیا در تهران و کرج

همین حالا با ما تماس بگیرید

دلیل برتر بودن تعمیرگاه مجاز کولر گازی مدیا دیجی سرویس

 ارائه کلیه خدمات در سریعترین زمان ممکن در تمامی نقاط تهران و کرج

دارای شعب مختلف در سطح تهران و کرج

وقت شناس بودن تعمیرکاران ما

ارائه ضمانت 1 ساله خدمات ارائه شده

✔ دانش و تجربه بالا تعمیرکاران دیجی سرویس

حرفه ای بودن تعمیرکاران ما در امر عیب یابی کولر گازی مدیا

استفاده از قطعات اوریجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات

قیمت های منصفانه و منطقی خدمات

 برآورد حدودی هزینه ها قبل از ارائه خدمات تعمیر کولر گازی مدیا

مراحل تعمیر کولر گازی مدیا

ابتدا با یک نمایندگی تعمیرات کولر گازی مدیا معتبر تماس بگیرید و مشاوره تعمیراتی، در صورت تشخیص معیوب بودن دستگاه شما، نسبت به ثبت مشخصات در سیستم اقدام می کند و پس از ثبت در سیستیم، مشخصات شما به تکنسین مربوطه اعلام می گردد. تکنسین مربوطه جهت تعمیر کولر گازی مدیا ، جهت هماهنگی اولیه تماس گرفته ساعت حضور خود در محل را با شما هماهنگ می کند تکنسین پس از حضور در محل نسبت به تشخیص عیب و اعلام هزینه های احتمالی به شما جهت رفع مشکل اقدامات لازم را به عمل می آورد.

خدمات پس از تعمیر کولر گازی مدیا

دیجی سرویس با بیش از 14 سال تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات انواع کولر گازی، سرویس چیلر و تعمیر داکت اسپلیت  یکی از فعالترین ها در این زمینه بوده است، این مرکز در این سال ها با بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات کولر گازی به تمامی خدمات ارائه شده خود 1 سال گارانتی می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل مرتبط، به صورت رایگان آنها را رفع نماید.

تعمیر کولر گازی مدیا

نصب کولر گازی مدیا

مرکز تعمیر کولر گازی مدیا علاوه در ارائه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی مدیا ، خدمات نصب کولر گازی مدیا را نیز برای مشتریان محترم خود ارائه می دهد. جهت استفاده از خدمات نصب کولر گازی مدیا می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به اعزام نزدیک ترین سرویسکار کولر گازی مدیا به محل شما عزیزان اقدام نماییم.

تعمیر کولر گازی مدیا

سرویس کولر گازی مدیا

به دلیل اینکه کولرهای گازی در تماس مستقیم با گرد وغبار وآلودگی  هستند و به دلیل رعایت اصول بهداشتی، بالا بردن عمر مفید دستگاه،کاهش میزان مصرف برق، بهره وری بیشتر نیاز به سرویس شستشو دارند که سرویسکاران با قیمت ارزان، سرویس کولرگازی را برای شما به صرفه کرده است. اساسا سرویس کولر های گازی به چند بخش تقسیم می شود:

سرویس دوره ای سالیانه کولر گازی کمک بسیار زیادی  بسیار اهمیت دارد. با سرویس دوره ای کولر گازی در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد، همچنین راندمان دستگاه خود را بالا خواهید برد و عمر آن را افزایش خواهد داد.

برخی از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

  شستشوی پنل خارجی کولر گازی

  شستشوی پنل داخلی کولر گازی

  تست آمپر دستگاه

 تست مقدار گاز دستگاه

  لوله‌کشی تو کار جهت نصب کولر گازی

  تعمیرات شیر برقی

 تعمیر موتور فن

  تأمین تمامی قطعات اصلی در صورت نیاز به تعویض

  شارژ گاز کولر گازی مدیا

✔  نصب کولر گازی مدیا

  تعمیر یا تعویض برد کولر گازی midea

  تعمیر و تعویض کمپرسور دستگاه

 تعویض خازن کولر گازی مدیا

 تمیز کردن فیلتر هوای کولر گازی مدیا

 بررسی وضعیت کندانسور کولر گازی

 برطرف کردن ایرادات برقی کولر گازی مدیا

 رفع مشکل باد  گرم کولر گازی مدیا

 رفع مورد آبریزش کولر گازی مدیا

تعمیر کولر گازی مدیا

آلودگی های بسیاری در هوا پراکنده هستند و چون کولر های گازی، هوای محیط را به داخل خود مکیده و بعد از کاهش دادن دما آن را دوباره به بیرون پرتاب می کنند پس به دلیل پیشگیری و جلو گیری از انتقال آلودگی ضروری است که به صورت دوره ای دستگاه های کولر گازی خود را سرویس و نظافت کنیم.کولرهای گازی به دلیل تماس مستقیم با گرد وغبار میزان قابل توجهی از آن را جذب خود می کنند و این امر باعث می شود که منافذ ورودی دستگاه از حالت عادی خود خارج شده و دچار گرفتگی منافذ از گرد و غبار گردد پس موتور باید با توان بیشتری کار کند تا بتواند همرفت هوا را ایجاد کند که این امر باعث فشار مضاعف به موتور های کولر گازی می گردد وعمر مفید دستگاه شما را کاهش می دهند و حتی می توانند منجر به سوختن کمپرسور یا بلور پنل داخلی شما شوند با توجه به این که ما هرچه بیشتر به سرویس کولر گازی خود و شستشو و نظافت ان اهمیت دهیم فشار کمتری به دستگاه آمده و در نتیجه میزان مصرف برق دستگاه کاهش پیدا می کند.

در صورتی که سرویس کولرگازی خود را به صورت مداوم انجام دهید دستگاه شما همیشه تمیز بوده و خللی در کار دستگاه نیست و در نتیجه همیشه با بیشترین راندمان(پرتاب باد میزان سرمایش/گرمایش) به کار خود ادامه می دهد. سرویس کاران ما با اسپری های مخصوص تمامی اجزای داخلی دستگاه شمارا تمیز کرده و فیلتر های دستگاه را نیز شستشو می نمایند.

اگر به موقع سرویس دهی نشود آلودگی های جذب شده از طریق فیلتر را در هوا پراکنده می کند. در ابتدا برق دستگاه را قطع نموده سپس درب پنل را باز کنید فیلتر هارا به آرامی خارج کرده و با آب و مواد شوینده تمیز کنید سپس سنسور دستگاه را بیرون کشیده و تمیز کنید این سنسوردمای محیط را اندازه گیری می کند و به برد دستور روشن یا خاموش شدن دستگاه  را می دهد.  اگر کثیف باشد ممکن است دمای محیط را اشتباه تخمین بزند و دمای مطلوب شمارا تامین نکند پس از این می رسیم به تمیز کردن کوییل ها که با استفاده از اسپری کف تمیز کننده و یک فرچه نرم آن را تمیز کنید.

پس از اتمام این مراحل نوبت به درین دستگاه می رسد ابتدا سینی درین و مخزن آن را تمیز کرده و سپس چند بطری آب داخل شلنگ ان می ریزیم تا هم تمیز شود و هم اگر گرفتگی در آن وجود دارد از بین برود اگر گرفتگی در شلنگ درین باشد بعد از مدتی آب منفزی برای خروج پیدا نکرده و منجر به ریزش آب از زیر پنل دستگاه کولر گازی شما می شود و دیوار و فرش شما را کثیف می کند.

این بخش از دستگاه هم دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب می گردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات آن شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه می شود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل می کند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول آن را شستشو نماید که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی آب انجام می دهند توجه فرمایید که اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید قبل از شروع شستشوی دستگاه حتما باید برق آن را قطع نمایید سپس با دستگاه کارواش خانگی خود را روشن کرده وشروع به تمیز کردن تمامی قسمت های کویل فن نمایید تا کاملا تمیز شود اگر قبل از شروع به کار درب بالایی کندانسور را باز کنید می توانید دسترسی بیشتری به داخل دستگاه داشته و نتیجه بهتری حاصل کنید در انتها نگران خیس شدن موتور فن ان نباشید زیرا آن کاملا در برابر آب عایق است و مشکلی برای ان پیش نمیاید فقط مراقب قسمت اتصالات برقی دستگاه باشید و از نفوذ آب به آن جلوگیری کنید.تعمیر کولرگازی مدیا

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی مدیا

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی مدیا در تهران و کرج

همین حالا با ما تماس بگیرید

تعمیر کولر گازی مدیا

برخی از مشکلات احتمالی کولر گازی مدیا که نیاز به سرویس یا تعمیر دستگاه دارد

ایجاد صدای غیر طبیعی و ناهنجار در زمان کار کردن.

نمایش ارور یا خطا موقع روشن شدن دستگاه.

 پریدن فیوز با روشن شدن کولر گازی.

ریموت کنترل دستگاه از کار افتاده.

 خنکی کولر گازی کم شده است.

 آبریزش از پنل داخلی کولر گازی هنگام کار.

کمپرسور دستگاه روشن نمی شود.

پرتاب باد کولر گازی کم شده است

پنل داخلی کولر گازی یخ زده است

کولر گازی ترموستات نمی کند.

فن پنل داخلی دستگاه از کار افتاده.

کولر گازی روشن نمی شود.

کولر گازی گرمایش ندارد

کولر گازی باد سرد نمی زند

برق گرفتگی بدنه کولر گازی

مصرف زیاد برق کولر گازی

✔ وجود برفک روی لوله ها

اتمام شارژ دستگاه

تعمیر کولر گازی مدیا

هزینه تعمیر کولر گازی مدیا

هزینه تعمیر کولر گازی مدیا در فصل گرما برای مردم عزیزمان دغدغه ای شده است ، بر حسب کیفیت قطعات و مدت زمان ضمانتنامه هزینه تعمیرات متفاوت می باشد. هزینه ی تعمیر کولر گازی مدیا به عوامل مختلفی بستگی دارد مـثل: دستمزد تکنسین، ابزار و قطعاتی که در صورت لزوم برای دستگاه کولر گازی شما باید تعمیر و یا تعویض شود. اگر کولر گازی نیاز به شارژ مجدد گاز داشته باشد حتی با توجه به نوع گازی که استفاده می شود قیمت متفاوت است. همچنین هزینه ایاب و ذهاب برای تکنسین.

تعمیر کولر گازی مدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.