تعمیر کولر گازی ال جی در تهران

کولر گازی ال جی یکی از پر فروش ترین کولر گازی های موجود در بازار ایران می باشد. با گرم شدن هوا و رسیدن فصول گرم سال استفاده از کولر گازی بیشتر شده و این کولر گازی ها نیاز به سرویس و یا تعمیرات سالیانه پیدا می کنند. تعمیر کولر گازی ال جی از دیگر خدمات مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد. برای سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی باید این کار را به متخصص تعمیر کولر گازی ال جی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی بسپارید چرا که تعمیر کولر گازی ال جی نیاز به داشتن تخصص، دانش و تجربه بالاست و در صورتی که کار تعمیرات کولر ال جی را به یک تکنیسین نا بلد بسپارید ممکن است که باعث قرار دادن هزینه های بیشتر بر روی دست مشتری باشد.

سرویس کولر گازی ال جی

دیجی سرویس با بیش از 14 سال سابقه و تخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران و کرج یکی از فعال ترین مراکز تعمیر کولر گازی ال جی می باشد. ما با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران آمادگی ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن را داریم، یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی دیجی سرویس وقت شناس بودن تعمیرکاران می باشد، متخصصین ما با داشتن سرعت عمل مناسب در انجام کارها و ارائه خدمات دارای احساس مسئولیت بسیار زیاد در قبال خدمات ارائه شونده به مشتریان بوده و تمامی سعی خود را بر این دارند تا بالاترین میزان رضایت مندی را از مشتریان عزیز خود دریافت نمایند.

نمایندگی معتبر تعمیر کولر گازی ال جی پس از سرویس و تعمیرات کولر گازی ال جی ، اقدام به ارائه ضمانتنامه 1 ساله خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار کولر گازی می نماید که اگر در این مدت پس از انجام خدمات مشکلی برای دستگاه بوجود آمد، آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه هزینه ای برای مشتریان عزیز درست کنند. از دیگر امتیاز های نمایندگی ارائه قیمت های مناسب و منصفانه برای مشتریان است.

فقط کافی است که با شماره های ما در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن توسط ما نزدیکترین تکنیسین تعمیر کولر گازی ال جی ارسال گردد. ما تمامی خدمات شارژ، سرویس کولر گازی ال جی را ارائه می دهیم. تعمیرکاران ما بعد از حضور در محل با بررسی شرایط و مشکلات دستگاه شما نسبت به میزان خرابی و هزینه تعمیرات آن دستگاه به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهند کرد تا با موافقت شما در سریع تزین زمان کار سرویس یا تعمیر دستگاه شما را انجام دهند.

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی ال جی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

 021-28424565   09123322328    09363324628

برخی از ویژگی های مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی ال جی

ارائه خدمات سریع در تمامی نقاط شهر تهران و کرج

استفاده از شعب مختلف در سطح تهران و کرج

وقت شناسی تعمیرکاران

ارائه1 سال ضمانت خدمات

دانش و تجربه بالا تعمیرکاران ما در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی

متخصص بودن تعمیرکاران ما در عیب یابی مشکلات کولر گازی ال جی

استفاده از قطعات اصلی و اوریجینال برای تعمیرات کولر گازی ال جی در صورت نیاز

قیمت های منصفانه و منطقی خدمات سرویس کولر گازی ال جی

برآورد هزینه ها قبل از شروع کار سرویس و تعمیرات دستگاه

 ارائه جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار آلات برای ارائه خدمات در تعمیرگاه کولر گازی ال جی دیجی سرویس

تعمیر کولر گازی ال جی شرق تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی شرق تهران دیجی سرویس در نقاط و محلات مختلف شرق تهران آماده ارائه خدمات خود می باشد، تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی در محله های تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، پلیس، کرمان، مدنی، امام حسین، تهران نو آماده ارسال متخصصین نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی خود می باشد. فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز با شماره های ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار کولر گازی ال جی دیجی سرویس به محل شما اعزام گردد.

 

تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی غرب تهران دیجی سرویس در نقاط و محلات مختلف شرق تهران آماده ارائه خدمات خود می باشد، تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی در محله های سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جی، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس، اوین، ایوانک آماده ارسال متخصصین نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی خود می باشد. فقط کافیست در هر ساعت از شبانه روز با شماره های ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار کولر گازی ال جی دیجی سرویس به محل شما اعزام گردد.

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی ال جی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

 021-28424565    09123322328    09363324628

 

عیب یابی کولر گازی ال جی 

عیب یابی کولر گازی ال جی توسط متخصصان ما در محل شما انجام می شود. بعد از ثبت درخواست سرویس یا تعمیرات کولر گازی ال جی خود در سایت دیجی سرویس یا تماس تلفی با کارشناسان ما، در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار کولر گازی ال جی دیجی سرویس به محل شما اعزام خواهد شد و سریعا کار بررسی و عیب یابی کولر گازی ال جی شما را انجام خواهد داد.

 

دلایلی که نیاز است با تعمیرگاه مجاز کولر گازی ال جی تماس بگیرید:

كمپرسور دستگاه استارت نمی كند و هیچ صدایی ندارد.

 كمپرسور روشن می شود اما قطع و وصل می شود.

 دستگاه صدا و لرزش بیش از حد دارد.

 يونيت خارجی دستگاه روشن نمی شود.

 دستگاه اصلا روشن نمی شود.

 کولر گازی باد خنک و سرد و تولید نمی کند.

 کم شدن سرمای باد دستگاه نسبت به گذشته.

 از کار افتادن ریموت کنترل دستگاه.

 دستگاه گرمایش ندارد.

 کم شدن پرتاب باد دستگاه.

  کولر گازی باد خنک نمی زند.

 سرمای کولرگازی کم شده است .

  پرتاب آب هنگام کار کولرگازی ال جی.

  ارور دادن دستگاه در هنگام روشن شدن.

  پنل داخلی یخ زده است.

  از دستگاه بوی نامطبوع خارج می شود.

سرویس کولر گازی ال جی

یکی از مهمترین عواملی که باعث افزایش عمر و راندمان کولر گازی ال جی می شود، سرویس دوره ای کولر گازی ال جی می باشد، باید این مورد را حتما مورد توجه خود قرار بدید که کولر گازی شما هرچقدر هم که از یک برند معتبر باشد نیاز به این سرویس دوره ای دارد. دیجی سرویس با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در زمینه سرویس کولر گازی ال جی همواره در تلاش برای جلب رضایت مشتریان عزیز خود با ارائه خدمات با کیفیت بوده است.

سرویس کولر گازی ال جی باید به صورت سالانه انجام شود،  این موضوع کمک زیادی به افزایش عمر دستگاه خواهد کرد. از جمله مزیت های سرویس سالانه کولر گازی ال جی می توان به کاهش مصرف برق دستگاه، کاهش بسیار زیاد احتمال خرابی زود هنگام دستگاه اشاره کرد، همچنین با سرویس به موقع کولر گازی ال جی ، هر گونه نشتی در آن تشخیص داده و برطرف می شود، سرویس کولر گازی ال جی مانع  خرابی زودهنگام کمپرسور دستگاه  که یکی از قطعات گران آن است، می شود. با انجام سرویس دوره ای کولر گازی ال جی فیلترهای دستگاه تمیز و شسته شده و هوای مطبوعی را در محیط استفاده از دستگاه تجربه خواهید کرد.

نمایندگی سرویس کولر گازی ال جی

از جمله خدمات ما در نمایندگی سرویس کولر گازی ال جی که توسط متخصصین سرویس کار کولر گازی ال جی انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کردک

تعمیر کولر گازی ال جی

برخی از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

  لوله‌کشی تو کار جهت نصب کولر گازی

  تعمیرات شیر برقی

 تعمیر موتور فن

  تأمین تمامی قطعات کولر گازی ال جی در صورت نیاز به تعویض

  شارژ گاز کولر گازی ال جی

  نصب کولر گازی ال جی

  تعمیر و تعویض برد کولر گازی lg

  تعمیر و تعویض کمپرسور دستگاه

 تعویض خازن کولر گازی الجی

 تمیزکردن فیلتر هوای کولر

✔ بررسی کردن کندانسور کولر گازی

برطرف کردن مشکلات برقی کولر گازی ال جی

✔ شستشوی پنل خارجی دستگاه

✔ شستشوی پنل داخلی دستگاه

رفع مشکل گرم بودن باد کولر گازی ال جی

رفع مشکل آبریزش کولر گازی LG

سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی ال جی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

 021-28424565    09123322328    09363324628

 

نصب کولر گازی ال جی

مرکز تعمیرات کولر گازی ال جی علاوه در ارائه خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی ، خدمات نصب کولر گازی ال جی را نیز برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. جهت استفاده از خدمات نصب کولر گازی ال جی با شماره ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ارسال متخصصین خود به محل شما عزیزان اقدام نماییم.

 

هزینه سرویس کولر گازی ال جی

هزینه سرویس کولر گازی ال جی با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. یعنی با توجه به شرایط دستگاه کولر گازی شما و یا میزان خرابی آن هزینه ها متفاوت خواهد بود، بستگی به اینکه کدام یک از آیتم های خدمات ما برای سرویس کولر گازی ال جی شما استفاده شود، همچنین در صورت تعویض قطعات دستگاه هزینه تعمیر کولر گازی ال جی فرق خواهد کرد.

آیتم هایی که در تعیین قیمت سرویس کولر گازی ال جی تاثیر دارند:

 

هزینه نصب کولرگازی ال جی

هزینه شارژ گاز کولرگازی ال جی

هزینه تعمیر یا تعویض خازن کولر گازی الجی

هزینه تعویض ترانس برد کولرگازی

هزینه تعویض سنسور یونیت داخلی

هزینه تعویض شیر برقی دستگاه

هزینه تعمیر یا تعویض کمپرسور کولرگازی ال جی

هزینه رفع لرزش یونیت خارجی یا داخلی

هزینه تعویض قطعات یونیت داخلی دستگاه

هزینه تعویض برد الکترونیکی اسپلیت ال جی

هزینه تعویض بلوور یونیت داخلی دستگاه

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.