نمایندگی تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

میتسوبیشی، برند آشنای ژاپنی که همه از دیرینه با این نام آشنا هستند، برند بسیار با کیفیت و عالی که در زمینه های مختلف، سالهاست در بازار جهانی مشتریان زیادی برای خود دست و پا کرده است. کولر گازی میتسوبیشی یکی از بهترین برندهای کولر گازی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. تعمیر کولر گازی میتسوبیشی یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد، به مانند دیگر برند های کولر گازی هر ساله و با رسیدن فصل گرما، این دستگاه ها نیاز به انجام سرویس یا تعمیرات دارند تا بتوان با رفع ایرادات احتمالی با همان کیفیت و قدرت اولیه دستگاه، از این دستگا ه ها استفاده کرد.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی یکی دیگر از مجموعه خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی دیجی سرویس می باشد. دیجی سرویس با بیش از 14 سال سابقه و تخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی در تهران و کرج یکی از فعال ترین مراکز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی می باشد. دیجی سرویس با داشتن شعب مختلف در سراسر تهران و کرج آمادگی کامل در جهت ارائه کلیه خدمات تعمیر کولر گازی در سریع ترین زمان ممکن را داریم،.

یکی از مزیت های نمایندگی تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی وقت شناس بودن تعمیرکاران می باشد، تعمیرکاران ما با داشتن سرعت عمل مناسب در انجام کارها و ارائه خدمات دارای احساس مسئولیت بسیار زیادی در قبال ارائه خدمات خود به مشتریان بوده و تمامی سعی خود را بر این دارند تا بالاترین میزان رضایتمندی را از مشتریان عزیز خود دریافت نمایند.

سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

09123322328  و  09363324628

برخی از مشکلات احتمالی کولر گازی میتسوبیشی

 عدم سرمایش مناسب کولر به نسبت گذشته

✔ روشن نشدن کولر گازی

✔ کار نکردن ریموت دستگاه

✔ کولر گازی باد خنک ندارد

✔ کولر گازی گرمایش ندارد

✔ نمایش خطا یا error بر روی صفحه‌ نمایش دستگاه

✔ خاموش شدن بی دلیل دستگاه

✔ پریدن فیوز هنگام روشن کردن دستگاه

✔ آبریزش یا پرتاب آب از پنل کولر گازی

✔ یخ زدن لوله های دستگاه

✔ باز و بسته نشدن دمپرهای پنل دستگاه

✔ نشتی لوله ها یا کندانسور دستگاه

✔ تولید صدای ناهنجار در زمان کار از پنل دستگاه

✔ کم شدن پرتاب باد کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی در تهران

نمایندگی معتبر تعمیر کولر گازی میتسوبیشی دیجی سرویس پس از انجام خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی ، اقدام به ارائه گارانتی 1 ساله خدمات خود می نماید که اگر در این مدت پس از انجام خدمات مشکلی برای دستگاه بوجود آمد، آن را به صورت رایگان و بدون دریافت هیچگونه هزینه ای برای مشتریان عزیز درست کنند. از دیگر امتیاز های نمایندگی ارائه قیمت های مناسب و منصفانه برای مشتریان است.

فقط کافی است که با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن، نزدیکترین تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی به محل شما اعزام گردد. ما تمامی خدمات شارژ، سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی را ارائه می دهیم. تعمیرکاران ما بعد از حضور در محل با بررسی شرایط و مشکلات دستگاه شما نسبت به میزان خرابی و هزینه تعمیرات آن دستگاه به شما عزیزان اطلاع رسانی خواهند کرد تا با موافقت شما در سریع تزین زمان کار سرویس یا تعمیر دستگاه شما را انجام دهند.

تعمیر برد کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر برد کولر گازی میتسوبیشی همانند دیگر برندهای کولر گازی نیاز به داشتن علم و تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیرات کولر گازی دارد، زیرا در صورتی که از مرکز تعمیرات مطمعن یا تعمیرکار مجربی استفاده ننمایید امکان اضافه شدن به هزینه های شما و خسارات بیشتر به کولر گازی شما وجود خواهد داشت.یکی از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی تعمیر برد دستگاه در صورت خرابی است. تعمیرکاران ما با حضور در محل شما در ابتدای کار اقدام به بررسی کلی و عیب یابی کامل کولر گازی شما می نمایند، بعد از تست و بررسی دستگاه در صورتی که مشکل از برد کولر گازی باشد، برد را به همراه خود به تعمیرگاه کولر گازی دیجی سرویس آورده و بعد از رفع مشکل اقدام به برگرداندن و جایگذاری آن در کولر گازی می نمایند.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

سرویس کولر گازی میتسوبیشی

سرویس دوره ای کولر گازی میتسوبیشی یکی از کم هزینه ترین و ساده ترین کارهایی است که می توان جهت افزایش راندمان و کارایی این کولر گازی انجام داد.

خیلی بهتر است که سرویس کولر گازی میتسوبیشی به صورت سالانه انجام شود،  این موضوع کمک شایانی به افزایش عمر دستگاه خواهد کرد. از مزیت های سرویس سالانه کولر گازی میتسوبیشی می توان به کاهش احتمال خرابی زود هنگام دستگاه، کاهش مصرف برق دستگاه، افزایش عمر دستگاه و … اشاره کرد، همچنین با سرویس به موقع کولر گازی میتسوبیشی ، هر گونه نشتی و عیب احتمالی در کولر گازی تشخیص داده شده و برطرف می شود، سرویس کولر گازی میتسوبیشی مانع  خرابی زود هنگام کمپرسور دستگاه  که یکی از قطعات اصلی و گران آن است، می شود. با انجام سرویس دوره ای کولر گازی میتسوبیشی فیلترهای دستگاه تمیز و شسته شده و هوای مطبوعی را در محیط استفاده از کولر گازی میتسوبیشی تجربه خواهید کرد.

اکثر کولرهای گازی از دو قسمت پنل داخلی و پنل خارجی تشکیل شده اند که پنل خارجی در فضای آزاد مانند پشت بام، پشت پنجره یا روی بالکن و در خارج از ساختمان نصب می گردد و به طور مستقیم در برابر گرد و غبارها و آلودگی هوا قرار دارد که محل تجمع این آلودگی ها می باشد که لازم است که به صورت دوره ای این 2 پنل، مخصوصا پنل خارجی به خوبی شستشو شوند.

در صورت عدم سرویس کولر گازی میتسوبیشی به موقع و زمان مناسب و قافل شدن از این کار ساده، می تواند در آینده خسارات سنگین و بار مالی زیادی برای شما ایجاد کند در حدی که حتی شاید مجبور به تعویض کولر گازی شوید. همچنین اگر کمپرسور کولر گازی به علت عدم سرویس به موقع آسیب ببیند شما مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر برای تعمیر کمپروسر آن می شوید چرا که کمپرسور به عنوان قلب کولر گازی می باشد و از کار افتادن آن یعنی از کار افتادن کل کولر گازی.عمیر کولر گازی میتسوب

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

09123322328  و  09363324628

از جمله خدمات سرویس کولر گازی میتسوبیشی در مرکز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی

 نصب کولر گازی میتسوبیشی

تعمیر موتور فن دستگاه

 تأمین تمامی قطعات اصلی کولر گازی میتسوبیشی در صورت نیاز به تعویض

 شارژ گاز کولر گازی میتسوبیشی

 تعمیر و تعویض برد کولر گازی میتسوبیشی

 تعمیر و تعویض کمپرسور کولر

تعویض خازن کولر گازی Mitsubishi

شستشوی پنل خارجی دستگاه

شستشوی پنل داخلی دستگاه

تست آمپر دستگاه

تست مقدار گاز

تمیزکردن فیلتر هوای دستگاه

برطرف کردن مشکلات برقی دستگاه

رفع مشکل گرم بودن باد کولر گازی میتسوبیشی

حل مشکل آبریزش کولر گازی میتسوبیشی

تعویض کردن خازن کولر گازی میتسوبیشی

رفع صدای نامتعارف کولر گازی میتسوبیشی

 بررسی کردن کندانسور دستگاه

و …

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

نصب کولر گازی میتسوبیشی

از دیگر خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی نصب کولر گازی میتسوبیشی می باشد. در صورت نیاز به نصب کولر گازی میتسوبیشی خود با شماره های ما تماس گرفته تا تکنیسین های نصب ما در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما رسانده و کار نصب کولر گازی شما را شروع نمایند. جهت اطلاع از هزینه نصب کولر گازی میتسوبیشی با شماره 09123322328 تماس گرفته تا همکاران ما تمامی هزینه های نصب یا جا به جایی کولر گازی شما خدمت شما عزیزان اعلام نمایند.

تعمیر کولر گازی میتسوبیش

سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

در نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی میتسوبیشی ( دیجی سرویس )

شماره های تماس ما برای اعزام فوری تعمیرکار به محل شما: 

09123322328  و  09363324628

ارورهای کولر گازی میتسوبیشی

کولر گازی میتسوبیشی همانند دیگر کولر گازی ها در صورتی که مشکلی برای دستگاه بوجود امده باشد آن مشکل را با نمایش ارور و کد آن خطا اعلا می کند. در بعضی مواقع این ارور به صورت چشمک زن نمایش داده می شود و بعضی مواقع دیگر به صورت یک عدد این کد خطا اعام می شود.

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

علت ارور کولر گازی میتسوبیشی

اصولا در صورت بروز برخی مشکلات مانند موارد زیر دستگاه کولر گازی میتسوبیشی ارور می دهد:

✔ خرابی خازن دستگاه

✔ خرابی برد دستگاه

✔ خرابی سنسورهای کولر گازی

✔ خرابی کمپروسر کولر گازی

✔ خرابی فن کولر گازی

کمبود گاز کولر گازی میتسوبیشی

✔ سرویس نشدن به موقع دستگاه

تعمیر کولر گازی در تهرانتعمیر کولر گازی میتسوبیشی

هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی با توجه به خدماتی که ارائه می شود متفاوت خواهد بود. یعنی با توجه به شرایط دستگاه کولر گازی شما و یا میزان خرابی آن هزینه ها متفاوت خواهد بود، بستگی به اینکه کدام یک از آیتم های خدمات ما برای سرویس یا تعمیر کولر گازی میتسوبیشی شما استفاده شود، همچنین در صورت تعویض قطعات دستگاه هزینه تعمیر کولر گازی میتسوبیشی فرق خواهد کرد.

از جمله آیتم هایی که در تعیین قیمت سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی تاثیر دارند:

تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

 هزینه نصب کولرگازی میتسوبیشی

هزینه شارژ گاز کولرگازی میتسوبیشی

هزینه تعمیر یا تعویض خازن کولر گازی میتسوبیشی

هزینه تعویض ترانس برد دستگاه

هزینه تعویض سنسور یونیت داخلی دستگاه

هزینه تعویض شیر برقی

هزینه تعمیر یا تعویض کمپرسور

هزینه تعمیرات کولرگازی دیگر دستگاه

هزینه رفع لرزش یونیت خارجی یا داخلی

هزینه تعویض قطعات یونیت داخلی کولر گازی

هزینه تعویض برد الکترونیکی اسپلیت میتسوبیشی

هزینه تعویض بلوور یونیت داخلی کولر گازی

 

در صورت نیاز به اطلاع از هزینه های نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی میتسوبیشی با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته تا ضمن ارائه مشاوره تلفنی، در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن نزدیک ترین تعمیرکار کولر گازی میتسوبیشی را به محل شما جهت بررسی دستگاه شما و اعلام قیمت دقیق اعزام نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.